Gå til innhold

[AoC]Starte igjen, kjøpe expansion også?


Anbefalte innlegg

Vurderer å innstallere AoC igjen og subscribe en måned. Har bare en lvl 25 char fra før, en Guardian :p Usikker på om jeg skal levle den videre eller starte ny .. men uansett er min fråga som følger: Bør jeg kjøpe den nye expansionen også? Er ikke så veldig ladd for det egentlig.. men man går kanskje glipp av mange features som andre får tilgang til da? I dunno ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha et skikkelig bra råd så la være :p Jeg kutta ut WoW og har mer tid til å gjøre andre ting... blant annet spille andre spill. Det finnes så utrolig mye bra spill man går glipp av fordi man må være grind w*ore :)

 

Iaff, det er vel likt med WoW... du klarer deg fint uten ekstra expansion om du fortsetter den level 25 du hadde fra før. Hvis det er noen nye klasser i expansion kan det være verdt det siden level 25 er ganske low level :p

Lenke til kommentar

Hvis vi ser bort ifra max lvl kartene så får du med expansion tilgang til Khitan rasen (asiatisk utseende, det er dog ingen nye klasser å få), samt et (i min mening skuffende) lvl 20-40 kart bestående av i stor grad repeatable quester (dette gjelder også på lvl 80, så vær i så fall forberedt på VM i grind).

 

Alternate advancement systemet er forsåvidt ment i hovedsak for max lvl også (80+)

Endret av Azagrath
Lenke til kommentar

Ehh. Nå er det da ikke så veldig mye grinding i AoC, i forhold til mange andre MMO's Er stort sett quest og quste hele veien nå opp mot lvl 80. Men denne nye XP'n som har kommet inneholder egentlig mest innhold for spillets veteraner, siden det meste er 80++. Med unntak av den nye rasen og lvl 20-40(The Geteway to Khitai) området, som jeg selv syntes er ett fint område. Er ihvertfall nok av quests der syntes jeg, må bare utforske hele området først før man finner alt.

 

Men du hadde en guardian på lvl 25? Vet ikke helt når du sluttet og spille spillet, men det har skjedd mange endringer i spillet og blitt lagt til mye nytt det siste året som har godt. Men ville kanskje heller anbefale deg om og starte på nytt, da Guardian/Soldier klassen kan være lit treg og lvl. Da er det heller artig og lvle opp en av Rogue eller mage klassene. Eller priests klassen. Av Rogue'ene så anbefalles Assassins og Barbarien, man har også rangeren der men den kan være litt treg og lvl opp alene. sins og barbs er enklere og lvle opp. Over til magene så har mam Demonologist, Necromancer og Herald of Xotli. Her vil jeg si demo og necro klassen hittil av egen erfaring er enklast og lvl opp. Har selv også en hox nå, men merker den bruker litt lengere tid på og lvl en, en demo og necro gjør. Men hey fortsatt en kul klasse. Så til slutt har man priestene/healerene i spillet som består av Priest of Mirta, Tempest of Set og Bear Sharman. ToS'en er enkel og lvl syntes jeg, men er mange som liker BS'n også selv om den kan være litt treg i begynnelsen, men tar seg opp når man kommer i høyere lvl. Pomen er heller ikke så dårlig, men både tos og bs går vel foran pomen når det gjelder dps.

 

Kan jo også nevne Soldier klassen som består av Guardian, Dark Templar og Conqueror. Har selv en guard og dt, men vil kanskje tro at en Conq kan være litt enklere og lvle opp en både guard og dt da conqen kan bruke noe kraftigere våpen og er mere på dps fronten en de to andre.

 

 

Men ja vil anbefale deg om og starte på nytt med en helt ny karakter før du bestemmer deg om du vil fortsette eller ikke.

Lenke til kommentar

Hvis du regner vanlig questing for grinding, så tror jeg egentlig ingen sånne rollespill er noe for deg.

Er utrolig vanskelig og lage quests som ikke gjentar seg på noe som helst måte i ett sånt type spill, her snakker man liksom om flere 100 -1000 quests gjennom hele spillet osv...

 

 

Men vil tro at jeg og mange andre ser på grinding som litt annet en åssen du ser på det her. Sånn som jeg ser på grinding så er grindinga det og bare drepe alle slags mobs man kommer over for og lvl, og ikke gjøre quests i det hele tatt. For meg så er det dette som sånn klassisk grinding.

 

Men ja igjen, med den innstillingen du har her så tror neppe AoC eller lignende spill er noe for deg da du ser på alt av questing som grinding.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...