hwknut Skrevet 15. juni 2003 Skrevet 15. juni 2003 Får ikke installert Raven shield! her er feilmeldingen som kommer opp: Component: Game Files File Gruop: Common game textures File: K:data2.cab Error: Datafeil (sirkulerende overflødighets kontroll, CRC). er det noen som har hatt et sånt problem? Cden virket hos en venn.
Ronino Skrevet 15. juni 2003 Skrevet 15. juni 2003 Se her (må være verdens lengste adresse): http://ubisoft.custhelp.com/cgi-bin/ubisof...hZ2U9MQ**&p_li=
Bluebeans Skrevet 15. juni 2003 Skrevet 15. juni 2003 svar no for fa*n Kanskje ingen vet. Dessuten kan du vente mer en 20 min før du begynner og mase. Se her (må være verdens lengste adresse): *lang url* Har du hørt om bbcode??
hwknut Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Skrevet 15. juni 2003 svar no for fa*n Skjerp deg Lars.... glømte å si at det skjer rett før jeg skal putte inn cd2. (det kommer ikke opp putt inn cd2)
hwlars Skrevet 31. juli 2003 Skrevet 31. juli 2003 svar no for fa*n Skjerp deg Lars.... glømte å si at det skjer rett før jeg skal putte inn cd2. (det kommer ikke opp putt inn cd2) Piratkopiering, piratkopiering, slik er det meed det
Jonas Jungeldyr Skrevet 31. juli 2003 Skrevet 31. juli 2003 SKaff deg Clone CD lag et cd-image av hver cd og gå så inn i min datamaskin der du skulle ha et vindu som heter virtual clone cd drive høyreklikk på den og velg mount,gå til der cd-imagene ligger og høyreklikk på første cd'en i Virtual clone cd-drive "browseren" når den spør om cd 2 gjenta prossesen bare dobbelklikk på cd2 isteden for cd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå