Gå til innhold

[HTC HD2] HM Har jeg lagt gullegget nå? Kontakter er borte..


Anbefalte innlegg

Etter en liten trykkfeil i går, klarte jeg å slette alle kontaktene mine i telefonen.

 

Heldigvis hadde jeg akkurat kopiert alle kontaktene over på SIM-kortet. Flink gutt, tar sine forhåndsregler.

 

Så kommer det geniale i det hele. Etter å ha tatt tilbake alle kontaktene FRA SIM-kortet tilbake til telefonen, var de i feil format, og ikke slik som jeg ville ha dem. Det vil si en salig røre av navn, fornavn kort sagt i en utilfredsstillende utførelse.

 

Da kommer det en stor idé over meg, jeg sletter alt på SIM-kortet, deretter sletter jeg alt i telefonen, for så å ta en omgang med Active Sync for å hente tilbake mine kontakter i original stand. Men NEI det skjer ikke, ingen kontakter dukker opp i telefonen min! ! !

 

 

 

PS har postet denne også i HD"-topic'en (liten feil fra min side også her)

Hvor er de, og hvordan klarer de å innfinne seg i apparatet mitt på nytt?

 

Har sync'et telefonen som sagt på en PC med Active Sync, samt at jeg har også lagt den opp på Microsoft sin "MyPhone" så mine 300 ++ kontakter er mulige å få tak i, men hvordan skal jeg gå frem for å få det rett til, samt ikke å tulle dette mer til?

 

 

NY EDIT...

 

Tror jeg klarte å få dette til. Måtte endre en instilling i Active Sync slik at kontaktene sendes FRA Pcen TIL telefonen. (Tenking er noe skitt. Takk likevel de som tenkte å svare)

Endret av Flattop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...