Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

beste bursdagsgave hittil


Anbefalte innlegg

Jeg vil bare meddele den hittil beste bursdags "gaven" jeg har fått.

 

fyllte 22 her om dagen. Har endelig klart å stoppe flommen med gaver fra alt av tanter, onkler, og andre slektninger litt utti. Synes det har blitt litt kleint og fortsatt få klær som gjerne ikke passer, eller ikke er av min smak. Eller annet rallemikk. Ikke missforstå, å tro at jeg er en kjedelig og usossial fyr av den grunn.

 

Fikk litt penger av foreldrene mine, som jo er greit å ha :innocent:

 

men over til den virkelige tingen.

 

da jeg var ferdig på jobb, hadde min samboer styra på med en voldsom til middag :dribble:

Jeg fikk en diger tallerken med en kjempe biff. stekt akkurat passe lenge.. ikke for lenge, men heller så lite at den var for rød. God porsjon med fullkornsris fra den tyrkiske sjappa borti gata. Ovnsstekte tomater. har aldri smakt stekte tomaer før, bløt-varm-saftig smak, det funket deffinitivt. En saus av pesto og kesam toppet vidundret :yes:

 

Fikk også en hjemmelget dessert med sjokolademusse for å toppe hele herligheten :D

 

Det jeg mener med dette innlegget, er at man trenger ikke å gjøre så voldsomt mye ut av en bursdagspresang. Den behøver ikke å koste en liten formue, eller være en stor flott ting.

Dette er den beste middagen jeg har hatt på lenge. Og med en veldig god tanke bak. Også midt oppi alt eksamensstyret hennes, så tok hun seg tid til noen timer på kjøkkenet for min del :love:

 

En kjempestor takk til Jenta mi, som betyr så utrolig mye for meg :love:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alltid tanken som teller, er tanken bak gaven god så blir man nesten alltid fornøyd

 

jeg sa til min mor at jeg tenkte å kjøpe henne et kjempe dyrt smykke til bursdagen, men jeg hadde ingen penger.. hun syntes ikke tanken var nok :( men da lærte jeg at "tanken bak gaven" involverer at det er en gave som også gies :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...