Gå til innhold

COD MW 2: Startup Lagg/Crash?


Anbefalte innlegg

Hey! Så jeg har spilt call of duty i det siste online, men plutselig i dag skjedde det noe rart. Selve Spillet "Svarte Ikke" Rett etter jeg hadde launcha det.

Skjermoppløsningen ble mindre. (800 x 600) og 1/4 av skjermen ble svart. og sånn sto den i evigheter før jeg gadd og åpne oppgavebehandling.

 

Noen som vet hvorfor det plutselig skjer? Skjedde ikke i går...

 

Et bilde av problemet:

 

(Er ikke så bra bilde, fikk ikke med 1/4 av skjermen som er svart pga, at oppløsningen blir så sykt lav!) (Steam: Killdonner) Add if u want : )

 

 

Har fulgt en error guide også men ingen ting av det funket for meg -.-

 

http://www.mapmodnews.com/article.php?story=Call-of-Duty-Modern-Warfare-2-Errors

post-150053-1274984134,1283_thumb.jpg

Endret av killzoner
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke lest errorguider eller lignende, men har du prøvd.. vel åpenbare løsninger som:

Reinstallere spillet.

Søke på google, kanskje du bare skal slette noen få filer (ofte slik) inne på codmw2.

 

Eller prøvd og faktiskt sette alt av grafikk på pc til 800x600 og slå på spillet, sette all grafikk til anbefalt/orginal oppsett på spillet for så og restarte pc'en og sette alt tilbake til det normale på pcen og så starte spillet.

Altså generelt små ting som du ikke tenker på.

 

Og tenkte og svare så du kanskje får svar av andre som nå får se tråden.

Lykke til, og om du eventuelt finner en løsning ville det vert fint om du kunne sagt hva du har gjort eller hva som skjedde osv.

-

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke lest errorguider eller lignende, men har du prøvd.. vel åpenbare løsninger som:

Reinstallere spillet.

Søke på google, kanskje du bare skal slette noen få filer (ofte slik) inne på codmw2.

 

Eller prøvd og faktiskt sette alt av grafikk på pc til 800x600 og slå på spillet, sette all grafikk til anbefalt/orginal oppsett på spillet for så og restarte pc'en og sette alt tilbake til det normale på pcen og så starte spillet.

Altså generelt små ting som du ikke tenker på.

 

Og tenkte og svare så du kanskje får svar av andre som nå får se tråden.

Lykke til, og om du eventuelt finner en løsning ville det vert fint om du kunne sagt hva du har gjort eller hva som skjedde osv.

-

 

 

Jepp! Fikset det samme dagen. Måtte slette noe som het: playlist.ff og playlist_dlc.ff eller hva det nå het!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...