moscito Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 skal til new york i sommer og lurer da på om hvis jeg kjøper en stereo m/dvd i usa: vil jeg kunne bytte hvis det er noe feil i norge? og andre support ting som jeg ikke kommer på i farta? tenkte da på Pioneer AVH-5200BT har jeg mulighet for support fra pioneer i norge hvis jeg kjøper den i usa? og er det noen forskjell fra amerikansk versjon til norsk? (har ikke sett noe forskjell, men vet noen?)
nahojdat Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Du vil ikke få support/garanti i Norge. Hoved forskjellene ligger i radiodelen (partall/oddetall) og kanskje sone på dvd-spiller (usa har sone 1, vi har sone 2). Så du vil kunne få dårlig signal på radio (og mangle rds?), og dvd-spilleren vil muligens ikke fungere med sone 2 dvd-plater.
dkt Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 kjøpte nettopp en avh 4200dvd fra USA. Og har akkurat de "problemene" som nahojdat nevner Bummer:( Men rds ser ut til å virke. Et spørsmål vet du om forskjellen i radiodellen er software eller hardware? sia de bruker "digitale" filtre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå