Kvisten Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 (endret) Hvis jeg har bank-kortet i samme mobilveske som mobilen - feks "Krusell Flexi". Kan jeg risikere at telefonen eller magnetlåsen tar knekken på kortet ? Noen som har hørt on slikt ? Endret 26. mai 2010 av Kvisten
Rindal Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Min HTC Touch Pro 2 ødela VISA'n min, fant ut når jeg kom til en betalingsmaskin uten chip =\ Så ja.
ferrek Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Veldig vanlig at magneten på låser som er på vesker, futteraler o.l. tar knekken på magnetstripen på bankkort ja. I tillegg kan det skje at magneten i høytalleren i telefonen ødelegger kortet.
Kvisten Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Skrevet 26. mai 2010 (endret) Takker for klare og inforamtive svar. Så et tillegspørsmål i samme gate--: Har hørt at magnetlåsen på mobilvesken kan skade mobiltelefonen ? Noen som har hørt/erfart dette ? Ville jo være litt pussig i såfall - selges jo "drøssevis" med vesker med magnetlås--- Endret 27. mai 2010 av Kvisten
Rindal Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 Min som fulgte med har ikke gjort noe skade til nå. Brukt den 1 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå