Gå til innhold

3D briller for oss som bruker briller?


Anbefalte innlegg

Var hos Lefdal her om dagen og spurte etter Samsung 3D tv, men det var ikke lagervare ennå!

Da jeg spurte om de hadde sett 3D brillene og om jeg med ”briller” kunne bruke de? Fikk jeg vite at de nettopp hadde fått disse, men de var så tettsittende at det ikke ville være mulig for en person med briller å bruke disse!!

 

De viste heller ikke om 3D briller for oss ”brillebrukere” var på markedet eller om en eventuelt kunne velge et slik par ved kjøp av 3d TV!!

 

Noen som vet noe om dette og eventuelt hva de koster og hva de heter?

 

Pvest

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Var hos Lefdal her om dagen og spurte etter Samsung 3D tv, men det var ikke lagervare ennå!

Da jeg spurte om de hadde sett 3D brillene og om jeg med "briller" kunne bruke de? Fikk jeg vite at de nettopp hadde fått disse, men de var så tettsittende at det ikke ville være mulig for en person med briller å bruke disse!!

 

De viste heller ikke om 3D briller for oss "brillebrukere" var på markedet eller om en eventuelt kunne velge et slik par ved kjøp av 3d TV!!

 

Noen som vet noe om dette og eventuelt hva de koster og hva de heter?

 

Pvest

 

Interessann problemstilling du tar opp, og absolutt aktuelt da mange bruker briller og ikke kan bruke linser..

 

Hvis du søker litt rundt så finner du såkalte 3d flip-ups som kan festes på de fleste briller. En kamerat av meg har sånne, men han husket desverre ikke hvor han hadde kjøpt dem.

 

Lykke til i jakten og post gjerne her om du finner noe :cool:

Lenke til kommentar

Var hos Lefdal her om dagen og spurte etter Samsung 3D tv, men det var ikke lagervare ennå!

Da jeg spurte om de hadde sett 3D brillene og om jeg med "briller" kunne bruke de? Fikk jeg vite at de nettopp hadde fått disse, men de var så tettsittende at det ikke ville være mulig for en person med briller å bruke disse!!

 

De viste heller ikke om 3D briller for oss "brillebrukere" var på markedet eller om en eventuelt kunne velge et slik par ved kjøp av 3d TV!!

 

Noen som vet noe om dette og eventuelt hva de koster og hva de heter?

 

Pvest

 

Interessann problemstilling du tar opp, og absolutt aktuelt da mange bruker briller og ikke kan bruke linser..

 

Hvis du søker litt rundt så finner du såkalte 3d flip-ups som kan festes på de fleste briller. En kamerat av meg har sånne, men han husket desverre ikke hvor han hadde kjøpt dem.

 

Lykke til i jakten og post gjerne her om du finner noe :cool:

 

Etter det jeg har forstått, så skal man kunne bruke Samsung sine 3D-briller utenpå vanlige briller. Sikkert ikke den beste løsningen, for den hadde jo selvsagt å få egne 3D-briller med styrke.

 

MF

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...