TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar (Ikke akkurat nå.) Har du ryddet vekk jula i dag? Det her jeg.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Vi ryddet julen bort i går, vi rydder alltid julen bort på nyttårsaften. Har du ønsket noen godt nyttår på telefon i dag??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar Syns du at verden blir bare mer og mer skummel?
N-4K0 Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar jeg er ikke dypt pessimistisk, men det er altfor mange maktsyke, gale mennesker i maktposisjoner i verden. Liker du ost? 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar N-4K0 skrev (36 minutter siden): jeg er ikke dypt pessimistisk, men det er altfor mange maktsyke, gale mennesker i maktposisjoner i verden. Helt enig med deg der Nack. Trist utvikling med sant. 😒😔 Tilbake til leken: Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 😋😋 Liker du skinke?? 🥰 Har du en mokket mye snø nå i vinter? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar vi har ikke snø, men tørrfrost her i Bergen. Har du vært på butikken i dag??
75192 Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar (endret) ❤️❤️❤️❤️ yes har du dere vi oss h20 hjemme nå Endret 8. januar av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Skal du bygge Lego i morgen??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar 😋😋 Har du popcorn hjemme??
N-4K0 Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar jeg har en pose som har ligget åpnet i flere måneder, men ikke blitt kastet enda. Har du Sørlandschips hjemme?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Har du saltstenger hjemme??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Har du rosiner hjemme??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå