Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 02:22 Skrevet tirsdag kl 02:22 Er du tørst nå??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 11:02 Skrevet tirsdag kl 11:02 😋😋 Har du jordbærsyltetøy??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 16:57 Skrevet tirsdag kl 16:57 Har du drukket brus i dag??
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 17:16 Skrevet tirsdag kl 17:16 👎litt cola har dere du vi oss spist nøkkel ost i dag
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:20 Skrevet tirsdag kl 17:20 😋😋 Har du spist kirsebæryoghurt i dag??
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 17:22 Skrevet tirsdag kl 17:22 👎nooo ikke nå har dere du vi oss fjordland hjemme nå hvem da
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:30 Skrevet tirsdag kl 17:30 Har du kinderegg hjemme nå??
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 17:54 Skrevet tirsdag kl 17:54 👎😢 har dere maxi kinder egg Maxi kinder egg 👍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:33 Skrevet tirsdag kl 18:33 😋😋 Har du karameller hjemme??
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 19:03 Skrevet tirsdag kl 19:03 ❤️ har dere du vi oss vasket vinduet deres
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 19:10 Skrevet tirsdag kl 19:10 Har du drukket mye vann i dag??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 22:28 Skrevet tirsdag kl 22:28 😋😋 Liker du kokosmelk??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 02:12 Skrevet i går, 02:12 (endret) 😋 (Kokosmelk og kokosvann er veldig forfriskende og godt.) Opplevde du at Diskusjon.no var nede en liten stund nå i natt? Det gjorde jeg. Endret i går, 02:15 av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:36 Skrevet i går, 02:36 Vi opplevde, at både Diskusjon.no, Kvinneguiden, Foreldreforum og Doktoronline var nede en liten stund i natt Har du spist frokost nå??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 02:51 Skrevet i går, 02:51 Har du gjort deg klar til senga, eventuelt sofaene for @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sinn del?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:53 Skrevet i går, 02:53 Har du viftene på full styrke??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 03:01 Skrevet i går, 03:01 🤔 (Både ja og nei. Den jeg har inne på soverommet mitt er på full styrke, men den jeg har i stua har jeg på middels styrke.) Har du planer om og utforke Drømmeland når den tiden er inne for og gjøre det? Jeg skal gjøre det akkurat nå. 🥱💤😴
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå