MR SPEED Skrevet 7. november Skrevet 7. november ❤️ liker du dere vi oss Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): 🍎🍎🍏🍏😋😋🥰🥰 Liker du bananer?? det minner meg det det grønne eple THE BEATLES 😎😎😎😎 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Skrevet 8. november ♥️♥️♥️♥️ Drikker du vann nå??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november Skrevet 9. november 🤔 (Jeg kan spise det, men er ikke så gla i det.) Liker du og se meg streame hver søndag klokken 20:00?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november Skrevet 9. november Liker du å dele søndagstreamen din med oss??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november Skrevet 9. november Syns du det går greit at jeg ikke prater i mine streamer?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november Skrevet 9. november Vi synes at streamene dine er skikkelig bra uten prating Skal du streame mye i julen?? 1
N-4K0 Skrevet i går, 19:15 Skrevet i går, 19:15 aldri prøvd meg på streaming, selv om tanken har vært vurdert. Liker du kalkun til jule-/romjuls-/nyttårsmiddag?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 19:22 Skrevet i går, 19:22 😋😋 Liker du nygrillet kylling??
N-4K0 Skrevet i går, 19:44 Skrevet i går, 19:44 😋 jeg går fort lei, men får like fort lyst på det igjen rett som det er, så går jeg fort lei... etc. Liker du boysenbærsyltetøy?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 🤔🤔Vi vet ikke, for det har vi aldri smakt Liker du plommesyltetøy??
N-4K0 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden aldri lagd syltetøy Tror du du kunne snekret et møbel av treverk selv hvis du hadde materialene, redskapene og designet?
Sviskepott Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Kjenner du folk som er knallgode på å kunne reparere hva som helst med egne hender?
N-4K0 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 🤔 jeg kjenner folk som sikkert kan, men vet ikke sikkert. Kan du lage fra bunnen av alt du liker å spise?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Men vi ønsker å lære det. Er du en dyktig kokk??
N-4K0 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden jeg har ikke interessen for matlaging. Liker du kyllinggryte? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 😋😋 Liker du fiskegryte??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå