Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober 😋😋 Drikker du brus nå?? 1
MR SPEED Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober 😟😟 vann nå @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har dere du vi oss fjordland nå samme type det er 👍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Spiser du snop nå?? 1
N-4K0 Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober 🤔 gomler i meg litt Maarud Salt & Pepper fra helga. BRUKER DU OFTE CAPS LOCK NÅR DU SKRIVER?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Drikker du vann nå?? 1
MR SPEED Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober (endret) ja nå drikker jeg cc 5 poeng ja @N-4K0 META QUEST 3 😉 Endret 15. oktober av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Har du snop hjemme?? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Har du noen gang hatt søvnløse netter på grunn av mareritt??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober 🤔 (Det er lenge siden mareritt har klart og skremme. Nå i voken alderen min så skremmer de meg ikke lengre, faktisk.) Syns du at mareritt er fascinerende nå? Det syns jeg. 😏😏
N-4K0 Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober njæ, drømmer generelt er litt fascinerende, spesielt når de er rare og jeg ikke skjønner et pøkk av dem, men jeg kan ikke huske sist jeg hadde mareritt og mareritt har aldri fascinert meg. Har du noen gang laget og spist middag midt på natta?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Har du spist pølser eller burgere midt på natten??
MR SPEED Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober 👍👍👍👍 hardu dere vi synget MR SPEED You need lovin', you're lookin' out for new romances Yeah, it's true, you know you've got to take your chances When I laugh, well baby don't you know you can cry Cause you ain't enough lady, To keep the master satisfied, yeah Well, you know, I got the kind of lovin' that you need The kind of lovin' that you need I'm so fast, that's why the ladies call me Mr. Speed They call me Mr. Speed You try pleasin', but gettin' on your knees don't make it You try teasin', but baby you can't even fake it, no Made it clear, but baby you can't even see me So stop those tears 'cause baby You can't even deceive, ah, ah Yeah, you know, I got the kind of lovin' that you need The kind of lovin' that you need I'm so fast, that's why the ladies call me Mr. Speed Look out Ow, I don't care Yeah, you know, I got the kind of lovin' that you need The kind of lovin' that you need I'm so fast, that's why the ladies call me Mr. Speed Mr. Speed Yeah, you know, I got the kind of lovin' that you need The kind of lovin' that you need I'm so fast, that's why the ladies call me Mr. Speed Mr. Speed Yeah, you know, I got the kind of lovin' that you need The kind of lovin' that you need I'm so fast 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Har du kjøpt snop på Oda i dag??
MR SPEED Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober 😍😍 meny se pm cc har du dere vi oss spist ost i dag 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Har du drukket brus i dag?? 1
N-4K0 Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober jeg prøver å holde meg til usunne ting bare i helgene, men akk... Fryser du nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå