MR SPEED Skrevet søndag kl 14:27 Skrevet søndag kl 14:27 👎nei er varmt hos dere du her 32 varmegrader 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 16:47 Skrevet søndag kl 16:47 🥵🥵Vi har hatt 30 varmegrader her i Bergen i dag Drikker du iste nå??
MR SPEED Skrevet søndag kl 17:41 Skrevet søndag kl 17:41 Vann her 32 varme grader og har en del varme deilig 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 17:44 Skrevet søndag kl 17:44 (endret) 🥵 Skal du se meg streame idag om ca et kvarter? Endret søndag kl 17:44 av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:53 Skrevet søndag kl 17:53 Svetter du i dag??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 19:05 Skrevet søndag kl 19:05 Drikker du kaldtvann nå??
MR SPEED Skrevet i går, 01:32 Skrevet i går, 01:32 👎😜i senga nå 😊 har dere du unner 20 varmegrader nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:16 Skrevet i går, 02:16 Vi har akkurat 20 varmegrader nå i natt. Spiser du frokost nå?? 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (Mer behagelig temperatur nå her, 16 varmegrader.) Har du sein middag i dag, slik jeg har nå?
MR SPEED Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 👍20:00 har du dere vi oss is biter i fryseren deres
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 😋😋 Har du saltekjeks hjemme nå??
N-4K0 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden ja, men jeg liker den overhodet ikke Har du spist hummer? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå