Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva defineres som en liten penis?


Gjest Lurer og lurer

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer og lurer

Hei!

Er nettopp fylt 19, 1.86 høy og lurer på som mange gutter/menn gjør: Er min penis liten?

Har målt den, og når den er veldig hard så er den ca. 17 cm når den står vanrett med gulvet. Bøyer jeg penis litt nedover blir den enda lengre til omtrent 18 cm. Målte på oversiden og inntil beinet (penisroten eller hva det heter) hvis noen lurer.

 

Omkretsen er ca 12 cm der den er tynnest (den er ikke så mye tjukkere ellers heller) og er som mange, bekymra for hva jenta vil si når hun ser den for første gang (ja, er jomfru).

 

Er min liten? Hvor lang/tykk er en liten penis?

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Lurer og lurer

Det var jo bra :p

 

Men det bare når den er ordentlig hard og når jeg presser den nedover at den blir så lang som 17. Ellers er den omtrent 16. Sliter også litt med å få den ordentlig hard, det pleier ikke vare så lenge.. gode tips i få den ordentlig hard?

Lenke til kommentar

Hei!

Er nettopp fylt 19, 1.86 høy og lurer på som mange gutter/menn gjør: Er min penis liten?

Har målt den, og når den er veldig hard så er den ca. 17 cm når den står vanrett med gulvet. Bøyer jeg penis litt nedover blir den enda lengre til omtrent 18 cm. Målte på oversiden og inntil beinet (penisroten eller hva det heter) hvis noen lurer.

 

Omkretsen er ca 12 cm der den er tynnest (den er ikke så mye tjukkere ellers heller) og er som mange, bekymra for hva jenta vil si når hun ser den for første gang (ja, er jomfru).

 

Er min liten? Hvor lang/tykk er en liten penis?

 

Takker for svar!

 

Nei. Den er ikke liten. En penis som er for liten er en penis jeg ikke kjenner når jeg har sex. Jeg har sålangt ikke vært borti noe sånt. Det minste jeg har hatt er 8 cm (hvorfor folk forteller meg at tissen deres er 8 cm aner jeg ikke). Det som var problemet der var at han ikke kunne bruke den.

 

Ikke bekymre deg, du kommer nok til å ta henne med storm så hun skriker av vellyst :)

Jeg må egentlig sette mine tvil til å begynne med :p

 

Det var jo bra :p

 

Men det bare når den er ordentlig hard og når jeg presser den nedover at den blir så lang som 17. Ellers er den omtrent 16. Sliter også litt med å få den ordentlig hard, det pleier ikke vare så lenge.. gode tips i få den ordentlig hard?

Mener du generelt når den er stiv? Noen får ikke skikkelig ereksjon. Ever. Noen må være veldig opphisset for å ha skikkelig hard, noen blir ikke hard i det hele tatt, noen har ikke problemer what so ever. Det kan være du sliter med å få den hard. Kan være en annen ikke sliter like hardt med å få deg hard ;)

Lenke til kommentar
Gjest Lurer og lurer

Ikke bekymre deg, du kommer nok til å ta henne med storm så hun skriker av vellyst :)

Jeg må egentlig sette mine tvil til å begynne med :p

 

Hva mener du, mortania?

Lenke til kommentar

Ikke bekymre deg, du kommer nok til å ta henne med storm så hun skriker av vellyst :)

Jeg må egentlig sette mine tvil til å begynne med :p

 

Hva mener du, mortania?

Om du er så usikker på deg selv som mann at du må spørre på et forum om en penis på 17 cm er for liten, så tviler jeg på du tar noen som helst med storm første gang du har sex. Synd men sant, det er dog bare min mening. Ikke noe å ta seg nær av.

Lenke til kommentar
Gjest Lurer og lurer

Om du er så usikker på deg selv som mann at du må spørre på et forum om en penis på 17 cm er for liten, så tviler jeg på du tar noen som helst med storm første gang du har sex. Synd men sant, det er dog bare min mening. Ikke noe å ta seg nær av.

 

Ingen tar vel andre med storm første gang vel ;) Unødvendig kommentar

Lenke til kommentar

Ingen tar vel andre med storm første gang vel ;) Unødvendig kommentar

Det er der du tar feil ;) Det finnes absolutt dem som feier deg av beina første gang de har sex. Det var usikkerheten din jeg siktet til, ikke det faktum at du er jomfru.

 

Det at du er jomfru :) Ikke vondt ment.

Who art thou, putting words into thine mistress' mouth! Off with the head!

 

Hvilket hode? : S

Choose, or I shall have both!

Lenke til kommentar

Ingen tar vel andre med storm første gang vel ;) Unødvendig kommentar

Det er der du tar feil ;) Det finnes absolutt dem som feier deg av beina første gang de har sex. Det var usikkerheten din jeg siktet til, ikke det faktum at du er jomfru.

 

Det at du er jomfru :) Ikke vondt ment.

Who art thou, putting words into thine mistress' mouth! Off with the head!

 

Hvilket hode? : S

Choose, or I shall have both!

 

Desverre får du ingen :)

 

Hadde det vært et reelt ultimatum hadde jeg nokk valgt det som tok livet av meg.

Ville ikke overlevd ett par uker uten mr.pølse.

Lenke til kommentar

Helsesøster sier at gjennomsnittet er rundt 14-15 cm.. Pussig at jeg ALDRI har sett noen snakke om penislengde og ha under 16. Oftest er det folk rundt 17-18, mange som lurer på om de har for liten. Lurer på om det er sånn placebo-gjennomsnitt som skal gi god selvtillitt til de fleste. Funker for meg, iallefall :)

Personlig har jeg litt over 18. Som folk sier er det ikke bare størrelsen som teller, men hvordan man bruker den... eventuelt jenta som tar imot. Det har MYE å si. :D

 

Har sikkert gått glipp av en del norske penisstørrelser, men synes likevel det er finurlig med det gjennomsnittet, altsa.

Lenke til kommentar

Problemet med alle disse "gjennomsnittet ligger på x-cm"-undersøkelsene er jo at de fleste av dem har altfor få deltakere, og at penisen ikke blir målt men at man selv skriver inn hvor stor penis man har. Hvordan man måler kuken er også ganske forskjellig, og selvfølgelig drar man fram målingen som gir best resultat hvis man skulle bli spurt.

 

De kan vel like gjerne gå bort ifra å bruke begrepet gjennomsnitt om peniser, hvorfor ikke si at alt mellom 10 og 20 cm er normalt, og at det ikke nødvendigvis er bedre med større? Hvorfor ikke sette placebosnittet på 8 cm sånn at alle føler seg kjempebra?

Lenke til kommentar
Gjest floyd

NOK en penis-størrelse-diskusjon! Når skal det ta slutt?

 

1) Størrelsen er ikke så viktig, ja, hvis den ikke er under 5-6 cm fullt erigert, naturligvis.

2) Å ha en stor slapp «en», er ikke bedre enn å ha en «kjapp», liten en.

3) Lær deg heller å bruke utstyret du har fått. DET er viktigere enn størrelsen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...