Gå til innhold

Noen som spiller Darkfall her? kunne trengt litt info.


Anbefalte innlegg

Heisann.

Tenkte å se litt rundt her om er noen som spiller eller har spillt MMORPG spillet Darkfall som kom ut ifjor eller når det var.

Da spillet var fremdeles under utvikling å jeg fulgte mye med på videoer å leste om spillet å selve spillet hørtest sinnsykt stilig ut men har ikke testet det selv enda for jeg er ganske usikker nå om hvordan det er.

Så kunne gjerne trengt litt info om hvordan spillet er som om det er bra eller dårlig? er det god eller dårlig "flyt" i spillet og om det er lett for nye spillere å komme seg inn i spillet og ellers det meste annen info som kan hjelpe meg. Vurdere å kjøpe meg spillet men er usikker enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Tenkte å se litt rundt her om er noen som spiller eller har spillt MMORPG spillet Darkfall som kom ut ifjor eller når det var.

Da spillet var fremdeles under utvikling å jeg fulgte mye med på videoer å leste om spillet å selve spillet hørtest sinnsykt stilig ut men har ikke testet det selv enda for jeg er ganske usikker nå om hvordan det er.

Så kunne gjerne trengt litt info om hvordan spillet er som om det er bra eller dårlig? er det god eller dårlig "flyt" i spillet og om det er lett for nye spillere å komme seg inn i spillet og ellers det meste annen info som kan hjelpe meg. Vurdere å kjøpe meg spillet men er usikker enda.

Lurer serlv på akkurat det samme, men tror det står litt inne på subscriber forumet.... lenge siden jeg har sjekket nå :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Om det er verdt å kjøpe det? ikke lett å si, for meg så var det verdt hver eneste krone jeg har brukt på det. Men det er ikke et spill for alle.

 

Jeg vil anbefale deg å benytte deg av en free trial og se om det er noe eller ikke.

 

http://www.playdarkfall.com/

 

På den samme websiten er det link til en "Accelerated Character Development Guide" som kan være kjekk å se igjennom for litt hints og tips. Det er skjedd mindre endringer i spillet siden de videone er laget, så det er andre "magic" spells som er bedre å bruke nå.

 

Her er forsåvidt linken til alle delene av den guiden.

 

Darkfall - Accelerated Character Development Guide - P1

 

Darkfall - Accelerated Character Development Guide - P2

 

Darkfall - Accelerated Character Development Guide - P3

 

Darkfall - Accelerated Character Development Guide - P4

 

Her er en player made teaser av spillet:

http://www.youtube.com/watch?v=hBqU1m8GD7Y

Endret av Shaka82
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...