Gå til innhold

Corsair lanserer nye SSD-enheter


Anbefalte innlegg

Det skal bli morsomt å se om noen kommer med negative kommentarer etter testen også denne gangen, eller om ingen tør grunnet dette.

Fordi da får du "rett"? Det er ingen som har kommentert imot selve innholdet, men heller måten du ordla deg på.

 

Hver eneste test jeg har lest har det vært kommentert negativt og stilt spørsmål til Hvorfor ikke HW.no lærer av f.eks. GullLars. Også når noen kommenterer på forhånd så er det frekt?

Er ikke innlysende? Er du virkelig så lav av deg at du ikke klarer å forstå nettopp dette? Siden det må inn med teskje; Du kaller ikke noen en idiot før de i det hele tatt har prøvd.

 

Giallorossi: Har jeg stort sett ingenting positivt å komme med på HW.no? Du sier jo selv at det meste er begrunnet. Konstruktiv kritikk mao. Jeg trodde det var en bra ting jeg. Hva med alle kommentarene etter _hver eneste_ artikkel Arsæll "skriver" på HW.no. Hvorfor synes ingen at de kommentarene er frekke?

Det meste er ikke alt, ofte er det som nevnt tidligere, også litt innsnevra frekkheter. Ikke så åpenbar som denne.

 

Det er selvsagt en positiv ting å komme med konstruktiv kritikk, dette la jeg ved da jeg følte det ble veldig mye kommentarer på person og ikke sak (Ordleggingen din).

 

Er kvaliteten på HW.no sine tester så god at det er frekt å kommentere at noen som har bevist at dem _kan_ SSD heller burde gjøre testen? Mange av oss her inne kommenterer jo uansett etter hver eneste test at ting er gjort feil, og at resultatene derfor ofte er ubrukelige uansett. Blir det da frekt eller feil å kommentere dette?

Igjen, det handler om ordleggingen din. At du ikke klarer å se det er rett og slett helt sjukt. Se mitt eksempel litt over, forhåpentligvis danner du deg et bilde selv.

 

Forøvrig, Nilsen hevet seg betraktelig da han endelig tok imot informasjonen Ourasi og GullLars sitter på. Han er ikke den lettvektern han en gang var. At jeg heller hadde foretrukket Ourasi/GullLars som tester burde være åpenbart.

 

Nei, her er det ikke jeg som skal skjerpe meg, eller bli voksen. Her er det brukere og HW.no som må gå i seg selv, og innse realiteten. HW.no har tapt seg _massivt_ sammenlignet med tidligere. Nå er det antall klikk og klingende mynt som betyr noe, og det er forsåvidt helt greit. De er jo et AS som har ett formål for øye, tjene penger til sine eiere og aksjonærer. Men da får de også tåle kritikk.

Herregud, og dette har du ikke funnet ut før nå...?

 

Igjen; Selv om testen er elendig eller at Hw.no har komersialisert/"tjent" seg til det pinlige, så vennligst hold en høflig tone.

 

Forresten så har jeg ikke hørt et kny fra hverken moderatorer eller artikkelforfatter i denne saken, så det er vel kanskje bare enkelte brukere som føler seg tråkket på? Det må dere isåfall ikke gjøre. Forfatteren er stor nok til å passe på seg selv :)

Du misforstår fatalt nok en gang, du har rett og slett ikke forstått det. Jeg tror og håper ingen føler seg tråkka på, det skal det mer til. Men det ene utvikler seg til det andre, hva får vi da? Et forum som består av en hel sutregjeng, fordomsfulle sådan.

 

At en moderator ikke har vært innom er ikke så veldig rart da innlegget sikkert ikke har blitt rapportert (Undertegnede har ihvertfall ikke gjort det da han er imot et forumpoliti).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...