Gå til innhold

Musikkmobil til trening


Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg kunne trenge noen anbefalinger før jeg kjøper ny mobil. Planen er å bruke mobilen til trening og som mp3-spiller, så den skal helst være både liten og over gjennomsnittet god på lyd. Ut over det har jeg ikke de helt store kravene.

Så langt har jeg vurdert SE W715 og w995. Synes w995 blir i dyreste laget egentlig (selv om den er fryktelig firstende). Det som gjør meg litt betenkelig med w715 er at den ikke har minijack-utgang. Ikke i seg selv et problem, men ser for meg at en klumpete og uhåndterlig overgang blir trasig å bruke på joggeturer. Har noen erfaring med dette?

 

Vil gjerne ha tips om andre mobiler jeg burde vurdere. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med en Samsung Spica I5700? Den får du nå til totalt kr 1207 hos Telenor.

Til den får du også flere gratis treningsprogrammer som kan logge din joggetur.

Med et microSDHC kort på 16GB får du plass til masse musikk, koster ikke så mange hundrelappene i dag. Den har også standard 3,5 mm jack.

Lenke til kommentar

det samme gjør w995 den viser ruten du har jogget og er liten å lett.jeg ville gått for se w995 har litt erfaring med den

 

Det kan ikke forsvares å kjøpe en "gammel" model som W995 til 2400, mot Adroid 2,1 telefonen Samsung Galaxy Spica til halv pris (kampanjepris) da blir W995 et skikkelig idiotkjøp. Nei kjøp Galaxy Spica ikke noe å lure på og defenitivt den beste telefonen i 2000/2500,- klassen uten tvil samt nå får du den til 1200,- på kampanje JESUS løp og kjøp for pokker!!!!!!

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

det samme gjør w995 den viser ruten du har jogget og er liten å lett.jeg ville gått for se w995 har litt erfaring med den

 

Det kan ikke forsvares å kjøpe en "gammel" model som W995 til 2400, mot Adroid 2,1 telefonen Samsung Galaxy Spica til halv pris (kampanjepris) da blir W995 et skikkelig idiotkjøp. Nei kjøp Galaxy Spica ikke noe å lure på og defenitivt den beste telefonen i 2000/2500,- klassen uten tvil samt nå får du den til 1200,- på kampanje JESUS løp og kjøp for pokker!!!!!!

ble jo ikke kåret til ÅRETS beste mobil 2009 for ingenting.Dessuten så oser det av mere kvalitet på se w995 enn på samsung

Lenke til kommentar

det samme gjør w995 den viser ruten du har jogget og er liten å lett.jeg ville gått for se w995 har litt erfaring med den

 

Det kan ikke forsvares å kjøpe en "gammel" model som W995 til 2400, mot Adroid 2,1 telefonen Samsung Galaxy Spica til halv pris (kampanjepris) da blir W995 et skikkelig idiotkjøp. Nei kjøp Galaxy Spica ikke noe å lure på og defenitivt den beste telefonen i 2000/2500,- klassen uten tvil samt nå får du den til 1200,- på kampanje JESUS løp og kjøp for pokker!!!!!!

ble jo ikke kåret til ÅRETS beste mobil 2009 for ingenting.Dessuten så oser det av mere kvalitet på se w995 enn på samsung

 

Tror du skal klappe igjen jeg gitt dette har du tydelig ikke noe greie på.

 

http://www.mobilen.no/wip4/test/test-samsung-omnia-hd-regjerende-verdensmester/d.epl?id=40384

 

Altså regjerende verdensmester mot Norgesmester i rest my case ville du hatt VM gull eller NM gull ha ha.

 

Denne ble testet i Juni i 2009 rett etter W995 men nå går det ikke å sammenligne en billig Kia mot en dyr Mercedes heller men Samsung har til grader vist at de kan og fortsetter nå i 2010 W995 er bare en gammel dødskjedelig telefon som ingen anbefaler lenger uten om du da....

Lenke til kommentar

det samme gjør w995 den viser ruten du har jogget og er liten å lett.jeg ville gått for se w995 har litt erfaring med den

 

Det kan ikke forsvares å kjøpe en "gammel" model som W995 til 2400, mot Adroid 2,1 telefonen Samsung Galaxy Spica til halv pris (kampanjepris) da blir W995 et skikkelig idiotkjøp. Nei kjøp Galaxy Spica ikke noe å lure på og defenitivt den beste telefonen i 2000/2500,- klassen uten tvil samt nå får du den til 1200,- på kampanje JESUS løp og kjøp for pokker!!!!!!

ble jo ikke kåret til ÅRETS beste mobil 2009 for ingenting.Dessuten så oser det av mere kvalitet på se w995 enn på samsung

 

Tror du skal klappe igjen jeg gitt dette har du tydelig ikke noe greie på.

 

http://www.mobilen.no/wip4/test/test-samsung-omnia-hd-regjerende-verdensmester/d.epl?id=40384

 

Altså regjerende verdensmester mot Norgesmester i rest my case ville du hatt VM gull eller NM gull ha ha.

 

Denne ble testet i Juni i 2009 rett etter W995 men nå går det ikke å sammenligne en billig Kia mot en dyr Mercedes heller men Samsung har til grader vist at de kan og fortsetter nå i 2010 W995 er bare en gammel dødskjedelig telefon som ingen anbefaler lenger uten om du da....

jaja du om det har hatt samsung og kommer alldri til å kjøpe ny uansett hva samsung måtte komme med

Lenke til kommentar

trådstarter finner nok yt selv hva han skal kjøpe,noen liker mora å noen liker dattera

 

Min mening er at Sony Ericsson burde gå konkurs, da de ikke makter å lage noe med en viss kvalitet. Møkkafirma

det hadde de gjort hvis de har solgt dårlig,så siden de ikke er konkurs må det bare bety en ting

Lenke til kommentar

Woah. Ble litt hett her inne. ;)

 

Takk for inputen. Personlig har jeg ingen issues med å kjøpe en telefon som ikke er smarttelefon selv om de på sett og vis er på vei ut. Synes det er greit å huske på at for folk som ikke er totalt mobilnerder er ikke mobiler som ikke er smarttelefoner akkurat ancient history til neste år....

 

Ja, jeg har driiiiitlyst på en androidtelefon, men skal jeg se nøkternt på mine behov krever de ikke akkurat noe slikt. I tillegg tenker jeg at en smarttelefon gjerne er i største laget til å putte i lomma (eller på arma, heldst) når man skal ut på joggetur. Men jeg har ikke prøvd, så dersom noen har noen tanker om det vil jeg gjerne vite.

 

Prisen på telefonen er jo helt grei, så jeg skal absolutt vurdere den. (Dog jeg styrer milevis unna telenor. Den telefonen blir fort rådyr med de latterlig dårlige abonnementene...) Men jeg tenker enda at jeg gjerne skulle hatt noe litt nettere.

 

Så langt har jeg egentlig bare tittet på SE. Ingen som vet om Nokia har noe som passer i mitt sjikte?

Lenke til kommentar

Poenget er at telefonen kommer ulåst og at du bare sier opp telenor abn etter 12 mnd men betaler mnd abn prisen på 59,--

 

499,- pluss 59,- X 12 blir da 1207,- for en sabla bra telefon (halv pris) faktisk, jeg bruker Chess abn på min.

 

Her får du en smarttelefon med Android 2,1 knall skjerm og rå batteritid til gi bort pris så jeg skjønner slett ikke hva du skal tenke på men lykke til videre.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Poenget er at telefonen kommer ulåst og at du bare sier opp telenor abn etter 12 mnd men betaler mnd abn prisen på 59,--

 

499,- pluss 59,- X 12 blir da 1207,- for en sabla bra telefon (halv pris) faktisk, jeg bruker Chess abn på min.

 

Her får du en smarttelefon med Android 2,1 knall skjerm og rå batteritid til gi bort pris så jeg skjønner slett ikke hva du skal tenke på men lykke til videre.

 

Det høres jo kjemperart ut at de selger den ulåst, men absolutt verd å se nermere på. Vet du om dette gjelder alle mobilene? Det burde vel egentlig stå om den er låst til telenor, men jeg kan ikke se at det er nevnt noe sted.

Lenke til kommentar

Kan jo ikke garantere at den ikke er operatørlåst. Min var ikke låst. Om den skulle være låst så er ikke det noe stort problem, hos Telenor får du koden gratis. Sakset fra Telenor kundeservice:

 

"Har du inngått en tolv måneders avtaleperiode?

 

Har du inngått en tolv måneders avtale i forbindelse med kjøp av ny mobiltelefon, får du koden uten kostnad selv om avtaleperioden ikke er utgått."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...