Gå til innhold

Stabil telefon smarttelefon til 2500,-


Anbefalte innlegg

Heisann, har en Nokia 5800 nå, tidenes søppeltelefon, sjeldent ustabil, og knappene har en ny funksjon hver dag. Jeg er altså på utkikk etter en telefon som jeg kan lese og sende mail med, uten å bruke hele formiddagen på dette, må støtte tilkobling til trådløst nettverk, og den må altså være stabil. Hadde en N73, den var stabil den, aldri tull, enkel, og fungerte hver dag. Touch eller ikke touch spiller ingen trille, men den må fungere å skrive på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har noe imot å sette deg inn i et nytt system kan jeg anbefale en mobil med Android, som f.eks. Samsung galaxy spica som du nå kan oppgradere til versjon 2.1 (som gjør den mye bedre). I tillegg er det noen operatører som har denne til svært gunstig pris. Sjekk litt priser på nettet og sjekk ut en annen tråd i forumet om denne ;-)

Lenke til kommentar

Samsung Galaxy spica får du til 1200,-ved å velge super abn hos Telenor. Telefonen er ikke låst og du betalet 499,- pluss 59 for abn pr mnd som totalt blir 1207,- løp og kjøp "knalltelefon" til halv pris.

 

Nå lurte du meg til å kjøpe en! Pøbelstreker ... :D

 

Den kostet forøvrig 399,- :new_woot:

Lenke til kommentar

Samsung Galaxy spica får du til 1200,-ved å velge super abn hos Telenor. Telefonen er ikke låst og du betalet 499,- pluss 59 for abn pr mnd som totalt blir 1207,- løp og kjøp "knalltelefon" til halv pris.

 

Nå lurte du meg til å kjøpe en! Pøbelstreker ... :D

 

Den kostet forøvrig 399,- :new_woot:

 

Minste årspris i Norge er 1207,- det er det ingen tvil om og det er kjempebillig(halv pris). 399,- da har du i såfall bestilt feil abn og må betale 399 pr mnd total årspris 4789,- da er det slettes ikke billig lenger...

Lenke til kommentar

Samsung Galaxy spica får du til 1200,-ved å velge super abn hos Telenor. Telefonen er ikke låst og du betalet 499,- pluss 59 for abn pr mnd som totalt blir 1207,- løp og kjøp "knalltelefon" til halv pris.

 

Nå lurte du meg til å kjøpe en! Pøbelstreker ... :D

 

Den kostet forøvrig 399,- :new_woot:

 

Minste årspris i Norge er 1207,- det er det ingen tvil om og det er kjempebillig(halv pris). 399,- da har du i såfall bestilt feil abn og må betale 399 pr mnd total årspris 4789,- da er det slettes ikke billig lenger...

 

399,- kontant og 59,- pr. måned (Super). Står på kvitteringen:

 

Super 12 mnd bindi
Lenke til kommentar

Samsung Galaxy spica får du til 1200,-ved å velge super abn hos Telenor. Telefonen er ikke låst og du betalet 499,- pluss 59 for abn pr mnd som totalt blir 1207,- løp og kjøp "knalltelefon" til halv pris.

 

Nå lurte du meg til å kjøpe en! Pøbelstreker ... :D

 

Den kostet forøvrig 399,- :new_woot:

 

Minste årspris i Norge er 1207,- det er det ingen tvil om og det er kjempebillig(halv pris). 399,- da har du i såfall bestilt feil abn og må betale 399 pr mnd total årspris 4789,- da er det slettes ikke billig lenger...

 

399,- kontant og 59,- pr. måned (Super). Står på kvitteringen:

 

Super 12 mnd bindi

 

 

OK en hundrelapp billigere med andre ord årsbeløp blir da 1107,-. Ja ja greit å spare en hundrings på et godt tilbud fra før selv om dette ikke er en valgmulighet på Telenors sider men men hvis du sier det så er det sikkert sant/en feil som har skjedd.

 

http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-I5700TELENOR.NOB.aspx

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

OK en hundrelapp billigere med andre ord årsbeløp blir da 1107,-. Ja ja greit å spare en hundrings på et godt tilbud fra før selv om dette ikke er en valgmulighet på Telenors sider men men hvis du sier det så er det sikkert sant/en feil som har skjedd.

 

http://nettbutikk.te...ELENOR.NOB.aspx

 

Var en fysisk butikk, Telehuset i Tromsø.

 

Har sjekket IMEI, telefonen er ikke sim-låst. :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...