Gå til innhold

Nokia 7250i, hvor4 lage den?


Anbefalte innlegg

http://www.nokia.no/phones/7250i/ LOL, hvorfor lager Nokia en "i" tlf med såå lite forandringer. kunne dem som hadde 7250 bare oppgradert software i Nokia sine servicepoints. synes det er dårlig gjort av nokia jeg, å bare "lure" kundene sine slik, tviler sterkt på at mange som eier 7250 kommer til å bytte den ut med 7250i, så nokia bare taper på dette? ikke sant? og vis de taper på dette, hvorfor i HE*VETE lage en ny mobil da, og heller ikke bare sette ut en oppgradering på nettet eller hos nokia verksted?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaja, hørt at ale klager på at svenskene er dumme og bal bla bla, men det er dem som har de beste tlf på markede da, de har alt med på en tlf til billig pris(- p800 da), mens finne og ++ er de som bare tuller og roter. jeg mener at svenskene er ganske smarte og tenker logiske. tror SE kommer til å lede markede om noen år eller kanskje om et år. :D:D lenge leve SE. :D:woot:

Lenke til kommentar

Bassmania, ikke bare SE som er bra. Samsung er også veldig bra føler jeg. Føler SE og Samsung blir toppen (forhåpentligvis) om noen år, men fy flate så mye det skal til for å overgå Nokia også.

 

Har ingenting imot nokia, har hatt deres mobiler siden min første mobil (3310). Alltid vært fornøyd og aldri opplevd problemer, men føler ikke de fortjener den plassen de har når man ser på produsenter som SE og Samsung. :shrug::yes:

Lenke til kommentar

Nåja. Samsung legger jo i kortene at de ikke kan bli så altfor stor siden de satser på kvalitet og luksus fremfor pris. Sier ikke at alle de andre ikke gjør det, men samsung er foreløpig eneste selskap som faktisk tester hver eneste telefon før den forlater fabrikken. Prisen gjør nok sitt til at mange styrer unna.

 

Sony Ericsson har, som jeg sa i en annen post her, fått litt vind i seilene i det siste etter kanontelefoner so feks. t610, men det spørs om det er tilstrekkelig for å få dem ut av hengemyren de er i.

 

Nokia forblir nok fortsatt lenge største mobilselskap.

Lenke til kommentar

Det begynte tidlig på nittitallet ved at Ericsson laget de beste GSM-telefonene på markedet. Så kom Nokia i 1996, og etter det har det vært utforbakke for ericsson.

 

De tapte stort rett før t68i kom, da jevnet det seg litt ut, så i det siste har det gått nedover mye mindre, men fortsatt nedover. Det er ventet en muligens økning i salget deres for andre kvartal.

Lenke til kommentar
Nei, men tror ikke helt det var noe point i å legge inn en "i" i navnet. Ville vært greiere med ny Programvare.

 

Enig jeg også, men det må jo nesten være en grunn til det. Altså, at hardwaren ikke er helt kompatibel eller noe slikt...

 

Men har nokia egentlig offisielt sagt at den kommer, og at det ikke går an å oppgradere?

 

BTW, Nokia har liksom vært med på å utvikle bluetooth, men de bruker det ikke av den grunn... :o

 

Men jeg mener å huske jeg leste hvorfor en gang, men jeg klarer ikke å huske hva det var... Husker at det var en grunn som ikke var så veldig fjern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...