Gå til innhold

Samsung Syncmaster 24" LCD vs. 23" LED


dagasc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer skjerm i omtrent samme klasse selv nå, og de er blant de jeg har sett på. For min del må jeg innrømme at LED-LCD og de erfaringene jeg har med det fra før gjør at jeg heller litt over mot det, men jeg har også lyst på de ekstra 120 pixlene i høyden. Dessverre har jeg ikke sett noen av skjermene i bruk, så vet dessverre ikke mer om de enn jeg kan lese fra spesifikasjonene.

Lenke til kommentar
For min del må jeg innrømme at LED-LCD og de erfaringene jeg har med det fra før gjør at jeg heller litt over mot det

 

Den var litt vrien :) Hva mente du?

 

Er LED veldig mye bedre enn LCD? Hva er det største forkjellen, vil man i det hele tatt merke noe forskjell?

Lenke til kommentar

Hvis baklyset er gjort ordentlig på LCD'en så er det ikke så stor forskjell.

 

Jeg har en 2443BW og er kjempefornøyd med bildet på skjermen. Det er også innstillingsmuligheter i alle rettninger på den.

Hvis jeg sammenligner den med skjermen på Dell XPSen min (som er en LED skjerm) så er det ikke så veldig stor forskjell.

Endret av 900i
Lenke til kommentar

Spesifikasjoner som ikke betyr noe i virkeligheten. DVI og hdmi er nøyaktig samme elektriske signaler.

 

Ok, takker for svar. Jeg har ikke så mye peiling på skjerm. :)

 

Bestiller 24" på NetShop nå (2500,-), så er jeg veldig tilhenger av det enkle og flotte (ikke fancy) utseende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...