Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan skifte anlegget?


Anbefalte innlegg

Skal skifte anlegg idag i min Toyota avensis 2000 modell. Har ikke peiling på bil!

Men har kjøpt nytt anlegg som ikke passer med de gamle ledningene, har forstått at jeg må dra av den ytterste plastikkdingsen, Da får eg 12 kabler, disse må eg tvinne med 12 som går inn i 2 plastikkdingser. Høres dette rett ut?

 

Må jeg ha hansker når jeg gjør jobben? Får jeg støt? Skal selvfølgelig ikke ha nøkkelen i. I butikken sa de ingenting om dette

 

Hjelp meg, for jeg kan hverken bil eller anlegg!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men har kjøpt nytt anlegg som ikke passer med de gamle ledningene, har forstått at jeg må dra av den ytterste plastikkdingsen, Da får eg 12 kabler, disse må eg tvinne med 12 som går inn i 2 plastikkdingser. Høres dette rett ut?
Nei! Alt som trenges er en såkalt "ISO-overgang" til hundrelappen, som har de riktige koblingene til din bil og din nye spiller. Så er det bare Plug'n'Play.

 

2553_phonocar_4_713.jpg

Lenke til kommentar
Men har kjøpt nytt anlegg som ikke passer med de gamle ledningene, har forstått at jeg må dra av den ytterste plastikkdingsen, Da får eg 12 kabler, disse må eg tvinne med 12 som går inn i 2 plastikkdingser. Høres dette rett ut?
Nei! Alt som trenges er en såkalt "ISO-overgang" til hundrelappen, som har de riktige koblingene til din bil og din nye spiller. Så er det bare Plug'n'Play.

 

2553_phonocar_4_713.jpg

Denne har jeg kjøpt, det eneste jeg er redd for er dette med støt når jeg skal tvinne kablene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...