Gå til innhold

Spill pc, I7, ssd og skjerm. Ca 15k


Anbefalte innlegg

Håper å kunne få litt hjelp her da jeg er veldig usikker på hva som beveger seg der ute.

 

Er på jakt etter en multimedia maskin/spill rigg.

Av dette blir det bfbc2, CoD osv, endel fps, WoW.

Av andre ting vil jeg at multitasking skal gå smertfritt, film, musikk, noe video redigering.

Kriterier er:

-ytelse/pris

-stabil

-støysvak

-framtidsrettet

 

Har fått endel anbefalinger av kamerater osv men tror de tenker i litt andre baner enn meg når jeg ser hva dem foreslår kontra pris.

Har en grense på ca 14-15k inkludert skjerm, da skal det meste være med (hvis dette er mulig)

Planen er å kjøre 2 skjermer med tiden men ser at det blir knapt med cash til det på denne lønningen så vi holder oss til en skjerm foreløpig,

 

Det eneste jeg skal ha er ssd disk, så denne er bankers, resten er heller diffust men har satt opp en liste så kan dere kikke over og se hva jeg tenker av oppsett.

649413.jpeg

 

Her har jeg bare lagd en liste ut ifra Dustin sine sider, skjerm er ikke med da jeg er veldig usikker der men tenker å bruke en 2-2,5k på hver skjerm.

Leser litt at Amd gir bedre ytelse/pris kontra Intel? Noen innspill der?

Har bare blitt rådet til den Intel cpu'en.

 

Er jeg helt på jordet her eller er dette et brukanes oppsett?

Endret av banjo ulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde kanskje forklare hva du har tenkt til å bruke pcen til og hvordan spill som skal spilles.

 

Du burde iverfall legge til en harddisk eller to til den lista de.

 

 

Til kabinett anbefaler jeg det et Fractal Design Define R2. Veldig bra lydisolering i det.

 

Noen andre får se over resten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...