Prizefighter Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Skrevet 25. juni 2003 hehe.. jeg mener meg selv.. skulle tro det er en slags "abstrakt" lås på mitt skjermkort.. mener det.
Boralis Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 hehe.. jeg mener meg selv.. skulle tro det er en slags "abstrakt" lås på mitt skjermkort.. mener det. kan vere minnet
Prizefighter Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Skrevet 25. juni 2003 rammen min mener du... eller minnet på skjermkortet.. skulle tro at hercules laget noe av de beste minnene da men
Boralis Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 rammen min mener du... eller minnet på skjermkortet..skulle tro at hercules laget noe av de beste minnene da men Mente minnebrikkene på hk
Endre Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Fint med fyldige svar, Snekker'n. :smile: Han mente at du har "bare" PC2700, det kan bremse ytelsen noe. Med raskere ram kan du ha høyere fsb, som skulle gi en bra ytelsesøkning.
Prizefighter Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Skrevet 25. juni 2003 ja fant ut at det ikke gikk så bra når jeg tok 200fsb og synket den med minnet.. ble ikke noe særlig ut av det nei. vil ikke klokke rammen. da går det gale.. :smile: vurderer en slik GEIL dragon som snekker'n bare i 3200 istedenfor 3500 tror jeg..
Endre Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 ja fant ut at det ikke gikk så bra når jeg tok 200fsb og synket den med minnet.. ble ikke noe særlig ut av det nei. vil ikke klokke rammen. da går det gale.. :smile: vurderer en slik GEIL dragon som snekker'n bare i 3200 istedenfor 3500 tror jeg.. Da vil jeg gjøre deg klar over en ting: HK'et ditt greier ikke noe særlig over 200 mhz fsb uten voltmodding, så hvis du ikke har tenkt å voltmodde er det mer eller mindre bortkastede penger å kjøpe såpass dyr ram, det meste av PC3200 duger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå