cowboy bob Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Hei Våknet nettopp av kanonskudd, noe som ikke akkurat skjer så veldig ofte. Har ikke fått sett utover kysten enda etter fiendtlige skip, men er det krig nå?? 4
Pubé Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 (endret) Hei Våknet nettopp av kanonskudd, noe som ikke akkurat skjer så veldig ofte. Har ikke fått sett utover kysten enda etter fiendtlige skip, men er det krig nå?? Ja Endret 17. mai 2010 av Zoro Sama
Smeltelim Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Kongen har bursdag i dag, derfor smeller de i kanoenene for å markere det. Han fyller 28 år
cowboy bob Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Skrevet 17. mai 2010 Kongen har bursdag i dag, derfor smeller de i kanoenene for å markere det. Han fyller 28 år Aah, stemmer det, husker de skjøt med kanonene en annen gang han hadde bursdag også. Takk Dere andre: Herregud, dere skremte meg nesten ihjel nå. Trenger ikke å lure folk ved hver anledning heller...
CapitalSheep Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 hehe. Jeg tror jeg er litt treg i dag. Forsto ikke hvorfor de skulle skyte med kanoner i dag. Det er jo bare på 17. mai de gjør det.
fsx v1.1 Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Kongen har bursdag i dag, derfor smeller de i kanoenene for å markere det. Han fyller 28 år Aah, stemmer det, husker de skjøt med kanonene en annen gang han hadde bursdag også. Takk Dere andre: Herregud, dere skremte meg nesten ihjel nå. Trenger ikke å lure folk ved hver anledning heller... haha du er nesten like morsom som FSX haha men nå kommer tyskerne og kriger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå