Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 PSN? Har du XBox, eller har det kommet til Slaystation allerede?
Ylajali Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 (endret) PSN? Har du XBox, eller har det kommet til Slaystation allerede? Nei, den slippes ikke til PS3 enda. Prøvde map-packen hos en venn. Endret 19. juni 2010 av Zebraskin
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 Jeg likte Vacant, Strike og Carnival. Trailer Park var ikke så værst den heller, men Fuel var forferdelig. Banen er alt for stor og det øde område til venstre i mappen er helt meningsløs. Ingen går der, og området blir bare brukt til boosting etc. I tillegg er alle husene og gjemmestedene et drømmescenario for campere samt OMA whores. Jeg bare quickscopa med en på FUEL. Var veldig bra å ha SnD på.
Konamixx Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 Enig med Zebra. Det området med ørken er laget for boostere. Det ene bygget der ute har eget boosterrom. I tillegg har de laget en glitchy stein som du kan komme deg inn i. Moro når to boostere har kommet seg inn i den. Fuel er ikke annet enn useless.
ListeKlovnen Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 Enig med Zebra. Det området med ørken er laget for boostere. Det ene bygget der ute har eget boosterrom. I tillegg har de laget en glitchy stein som du kan komme deg inn i. Moro når to boostere har kommet seg inn i den. Fuel er ikke annet enn useless. Blir altså bare litt vanskeligere for oss booster-huntere da? Jeg HÅPER det blir flere boostere! :!: Jeg elsker og stoppe dem et kill fra nuke! (Start trolling)
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Enig med Zebra. Det området med ørken er laget for boostere. Det ene bygget der ute har eget boosterrom. I tillegg har de laget en glitchy stein som du kan komme deg inn i. Moro når to boostere har kommet seg inn i den. Fuel er ikke annet enn useless. Blir altså bare litt vanskeligere for oss booster-huntere da? Jeg HÅPER det blir flere boostere! :!: Jeg elsker og stoppe dem et kill fra nuke! (Start trolling) Så bruk sit-trep. Eller hva den nå heter.
Sjohej Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 (endret) Garantert bare til Xbox den 3. Kommer vel til PC og PS3 senere japp:) Endret 22. juni 2010 av anderssxd
Pop-fiske Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 (endret) Då er det vel gått 1 mnd sidan XBL fekk den ? Nokon som veit meir om PC/PS3 ? EDIT: Fant det ut. 6. juli! Endret 3. juli 2010 av Pop-Fiske
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 Gleder meg. Eneste sure er at det er alltid noen venner under 18 som ikke har kort eller får låne foreldra sitt, så de sitter der uten noen av packene. Jævlig moro å spille da ja. Samme steingamle mapsa
Pop-fiske Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 Gleder meg. Eneste sure er at det er alltid noen venner under 18 som ikke har kort eller får låne foreldra sitt, så de sitter der uten noen av packene. Jævlig moro å spille da ja. Samme steingamle mapsa Dei kan gå innpå din PSN og laste ned derfra Den måten brukar eg
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 Liker desverre ikke konsoll, og kommer derfor aldri ha en Så er PC her Og det er det verre med, den sjekker om alle har det, og gir beskjed at de mappene ikke kan spilles
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 6. juli?? Det er jo om bare 2 dager!! Jeg er ikke hjemme og har bare 94kr på kontoen. Håper det ikke er det samme problemet. Hviss det er det så må jeg vente ennda lenggre.
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Samme problemet? BTW, 2 dager På ps3. Att det kommer error ver gang du prøver å ta penger innpå Vi måtte vente 4 dager før vi fekk det til. Det var så irriterendes.
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 (endret) Den kom i går, men kunne ikke kjøpe den. Hvor mye koster den? Kr.107?? Endret 7. juli 2010 av LEGO_KILLER
Pop-fiske Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Den kom i går, men kunne ikke kjøpe den. Hvor mye koster den? Kr.107?? Den kjem idag.
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Den kom i går, men kunne ikke kjøpe den. Hvor mye koster den? Kr.107?? Den kjem idag. Jippi. Må vente til Andybay kommer hjem For jeg har ikke bankkort Klarer ikke å vente!!! Er det 107 den koster?
itzTheTruth Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Jeg finner den ikke i store'n enda? Why? På PS3 altså.
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Jeg finner den ikke i store'n enda? Why? På PS3 altså. Den har ikke kommet ennå
Pop-fiske Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Den har komt no ! Er på framsida på Playstation@Store! Japp, 107,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå