Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Få en kjæreste - hvordan gå fram?


Anbefalte innlegg

Hallo

 

Jeg er en 16 år gammel gutt på utkikk etter kjæreste. For å være ærlig har jeg aldri hatt noen ordentlig kjæreste før, hadde en i 7. klasse men det var ikke et ordentlig forhold. Jeg har blitt likt av mange jenter før, men jeg har alltid takket nei til dem. Senere fører det alltid til at jeg angrer veldig.

Nå må jeg like jentene, i en alder av 16 er det ikke lenger jentene som løper etter guttene, men omvendt. Hvordan skal jeg gå fram for å få en jente jeg ikke akkurat snakker mye med? En startting er å kanskje "Like" et bilde på FaceBook av jenta, men hva gjør jeg etter dette?

 

 

Takker for alt

Endret av randombob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan godt ta en fjerdedel av det Johnnyen sa. Få hun med på en fest, og skål!

 

Men jeg er skeptisk til hvor langt du kommer med å bare trykke på "Like"-knappen på Facebook. Da er det bedre at du åpner chatten og sier det til hun at du syntes hun så fin ut på <det og det> bildet. Du bør selvsagt starte med en <Hei> først.

 

Å starte på Facebook er ikke en dårlig start i det hele tatt. Er for øyeblikket i samme situasjon som deg. Er dog 19, men har heller aldri hatt en kjæreste før. Men Facebook får deg bare <så> langt, du må ta initiativ til sosialisering i real-life også. Men som sagt er det helt greit å starte på Facey ;-)

Lenke til kommentar

Har du en spesiell jente i tankene dine rundt denne posten, eller bare ønsker du å være forberedt til når jenten dukker opp på radaren din? For hvis jenta allerede er der kan det hjelpe om du skriver litt om forholdet deres nå (samme klasse? fag sammen? felles venner osv)

Lenke til kommentar

Altså, jeg anbefaler å bare prate til de på msn/facebook whatsoever, trenger ikke være om noe spesielt. La oss si de har postet en video/bilde som du synes var kul/imponerende (du kan late som iallefall, for å ha en "grunn" til å snakke med de), og derfra kan du bare prate egentlig, se hvordan kemien funker. Funker det bra, vil du nok få nr hennes, og da kan du avtale date med jenta, og om ting da igjen funker, så gratulerer - du har dame.

Lenke til kommentar
Gjest anonym

Haha, for all del, ikke trykk "liker" på et bilde av henne. Da viser du interesse, og det bør du ikke gjøre helt enda. Snakk heller med henne på chatten, hvis du klarer å holde god flyt og god stemning gjennom samtalen får du msn, og da bare spiller du litt hard to get på msn og si tilslutt feks; "chill hjemme hos meg på fredag, vi ser film og spiser digg mat". Når hun kommer til deg på fredagen er du i chill stemning og setter på en idiotisk film med litt sex i, så begynner du lett kosing/masering for så å bygge opp til heftigere. Når du har chillet og koset nok med henne, puler du henne så hardt i munnen at kjeven går ut av ledd.

 

Her har du oppskriften, tro det eller ei :)!

Lenke til kommentar

Haha, for all del, ikke trykk "liker" på et bilde av henne. Da viser du interesse, og det bør du ikke gjøre helt enda. Snakk heller med henne på chatten, hvis du klarer å holde god flyt og god stemning gjennom samtalen får du msn, og da bare spiller du litt hard to get på msn og si tilslutt feks; "chill hjemme hos meg på fredag, vi ser film og spiser digg mat". Når hun kommer til deg på fredagen er du i chill stemning og setter på en idiotisk film med litt sex i, så begynner du lett kosing/masering for så å bygge opp til heftigere. Når du har chillet og koset nok med henne, puler du henne så hardt i munnen at kjeven går ut av ledd.

 

Her har du oppskriften, tro det eller ei :)!

lo brutalt høyt! sm17.gif

Lenke til kommentar

Man kan lett dø i morgen. Å prokrastinere i alle henseende er ofte dumt.

 

Du lever virkelig et farlig liv...

 

Ikke farligere enn deg.

 

"Det jeg ønsker å få ut av livet, må jeg hente ut nå, og det jeg ønsker å gi, må jeg gi i dag, sa hun."

 

Kloke ord.

Endret av Raudridder
Lenke til kommentar

Man kan lett dø i morgen. Å prokrastinere i alle henseende er ofte dumt.

 

Du lever virkelig et farlig liv...

 

Ikke farligere enn deg.

 

"Det jeg ønsker å få ut av livet, må jeg hente ut nå, og det jeg ønsker å gi, må jeg gi i dag, sa hun."

 

Kloke ord.

 

Vil vel tro at odsen for at en sunn og frisk ungdom dør i morgen er minst 1:1000

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...