Gå til innhold

Splash Pro den ultimate HD-Player?


Anbefalte innlegg

Nå som det nærmer seg slipp-dato for den nyeste Splash utgaven, så regner jeg med at mange vil prøve ut denne lovende HD-Avspilleren. Selv har jeg Splash lite 1.3 innstallert og synes denne fungerer bedre enn foreksempel MPC-HC, det eneste er at lyden i MPC-HC er noe bedre synes jeg. Men, hva kan vi forvente av Splash Pro? Vil dette bli den ultimate HD-avspilleren?

 

Edit: Ingen som har hørt om Splash?

Endret av eple65
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kom over Splash lite som ble anbefalt i Asrock 330-tråden og jeg må si det er helt genialt!

 

Å bare kunne huke av på hardwareakselerasjon istedenfor å drive å styre med å laste ned og konfigurerer diverse codecs for å kjøre glatt på litt dårligere pcer synes jeg er helt fantastisk.

 

Har dog ikke fått testet om det er like greit for å få konfigurert lyden til å bli behandlet direkte av forsterkeren.. Hva var det du mente om at MPC-HC var bedre der?

 

Ser dog ut som pro-utgaven lar vente på seg.. Jeg kunne godt ha tenkt meg BD-utgaven også, da jeg synes både PowerDvd og WinDvd er veldig tunge og trege programmer..

Endret av barney
Lenke til kommentar

Prøvde GOmPlayer nå og det gikk ikke like "automatisk" som splash. Greide ikke å få enablet hw-akselerasjon heller, selv om jeg så en innstilling til det..

 

Fant heller ikke noe hw-akselerasjon lett tilgjengelig i smplayer, så ble lagg der og..

Endret av barney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...