Gå til innhold

HTC Friend Stream, Facebook kontakter og SMS


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en HTC Desire og har satt opp Friend Stream og valgt å hente kontakter fra Facebook.

Hver gang jeg får melding fra fire- og femsifret nummer, eksempelvis Posten eller banken kommer dette opp som en venn av meg. Jeg ser på hans Facebook profil at han har satt ... som telefonnummer og tror kanskje det kan ha noe med det å gjøre.

 

Noen som har opplevd lignende eller vet hvordan jeg kan løse det? Eksempelvis står det nå når jeg er på meldinger at jeg har fått en melding fra Posten, jeg går inn for å lese meldingen og da endrer det fra Posten til min venns navn.

 

Skal se om jeg ikke får opp skjermbilde senere i dag om det var dårlig forklart.

Endret av veos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har en HTC Desire og har satt opp Friend Stream og valgt å hente kontakter fra Facebook.

Hver gang jeg får melding fra fire- og femsifret nummer, eksempelvis Posten eller banken kommer dette opp som en venn av meg. Jeg ser på hans Facebook profil at han har satt ... som telefonnummer og tror kanskje det kan ha noe med det å gjøre.

 

Noen som har opplevd lignende eller vet hvordan jeg kan løse det? Eksempelvis står det nå når jeg er på meldinger at jeg har fått en melding fra Posten, jeg går inn for å lese meldingen og da endrer det fra Posten til min venns navn.

 

Skal se om jeg ikke får opp skjermbilde senere i dag om det var dårlig forklart.

 

Det er nok fryktelig vanlig på Desire. Skjer det samme her hver gang jeg får meldinger fra operatør (chess), og hvis noen har noen tips utenom å slette facebook-kontakten, så settes det pris på!

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har en HTC Desire og har satt opp Friend Stream og valgt å hente kontakter fra Facebook.

Hver gang jeg får melding fra fire- og femsifret nummer, eksempelvis Posten eller banken kommer dette opp som en venn av meg. Jeg ser på hans Facebook profil at han har satt ... som telefonnummer og tror kanskje det kan ha noe med det å gjøre.

 

Noen som har opplevd lignende eller vet hvordan jeg kan løse det? Eksempelvis står det nå når jeg er på meldinger at jeg har fått en melding fra Posten, jeg går inn for å lese meldingen og da endrer det fra Posten til min venns navn.

 

Skal se om jeg ikke får opp skjermbilde senere i dag om det var dårlig forklart.

 

Det er nok fryktelig vanlig på Desire. Skjer det samme her hver gang jeg får meldinger fra operatør (chess), og hvis noen har noen tips utenom å slette facebook-kontakten, så settes det pris på!

 

Hei og takk for rask tilbakemelding! Godt å vite at jeg ikke er den eneste som sliter med dette problemet.

 

HTC burde vel komme med en fix som gjør det mulig å overstyre dette og eventuelt endre telefonnummer på vedkommende.

Lenke til kommentar

Oh, tenkte ikke over at dette var en bug en gang. Har alltid kommet opp en random persons facebook når jeg får sms fra nokia (har desire nå, men de sender drit til meg enda). Men viser seg nok at den har funnet en tilfeldig av mine facebook venner hver gang jeg får melding ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...