Gå til innhold

Deler til HTC Desire


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Da har jeg klart det store og mistet ned tlf'n og slått av "lakken" i 2 av hjørnene på den lilla rammen rundt skjermen.

Noen som vet om den kan kjøpes ny og evt. skiftes??

 

-F-

 

Har fått store skader i min metallramme på min desire også, men kom ikke av fall. Oppsto liksom plutselig. Har mobilen i veske og det er derfor ufatterlig at dette kan oppstå. Har sendt mail til HTC og Mpx for muligheter å få dette fikset. Hvis jeg får noe fornuftig svar eller finner ut om man får kjøpt rammen som ekstrautstyr så skal jeg poste det her. 1 mnd har jeg hatt telefonen og den ser mer herpet i metallet enn min 4 år gamle (hadde aldri denne i veske og mistet den sitte 100 ganger i gulv/asfalt) sony ericsson k800i.

 

Finner du ut noen lurt kunne du jo postet det her?

 

Første bilde er rett etter jeg fant merkene

Andre bilde er etter litt nødhjelp med sprittusj

post-213606-1274600654,0816_thumb.jpg

post-213606-1274603914,2297_thumb.jpg

Endret av HTC-fan
Lenke til kommentar

Sjekket med HTC via [email protected] og man må skifte ut hele dekselet framme. En slik utskifting kunne komme på omlag 700,- og ta opp mot 3-4 uker. Da var spørsmålet om det er verdt pengene og tiden uten mobilen for å repearer skjønnsmessige skader på telefonen. Den vil jo ikke holdes prikkfri i all evighet uansett. Skal for min den prøve å få dekket til/reparert min skade så godt som mulig med evt lakk før jeg vurderer å sende den inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...