Gå til innhold

Bedre batteri enn htc desire


Anbefalte innlegg

Har lyst til å kjøpe meg mobil, HTC DESIRE: men syns denne telefonen hadde alt for dålig levetid. En dag er litt lite for meg med tanke på at jeg pluttselig kan fine på å overnatte en annen plass en der laderen min ligger.

 

Finns det en telefon som er like bra som htc desire, men med bedre batteri/levetid?

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lyst til å kjøpe meg mobil, HTC DESIRE: men syns denne telefonen hadde alt for dålig levetid. En dag er litt lite for meg med tanke på at jeg pluttselig kan fine på å overnatte en annen plass en der laderen min ligger.

 

Finns det en telefon som er like bra som htc desire, men med bedre batteri/levetid?

 

:)

 

Det kommer jo an på hvor mye du bruker den, men alle telefoner i samme klassen som Desire (HD2/X10/iPhone....) må man regne med å lade hver natt med aktiv bruk.

 

Jeg har brukt min desire helt normalt i dag og nå står den på 45 %. Etter en natt vil den atagligvis være ned i 40-35% som er litt lite for en ekstra dag....

Lenke til kommentar

Vent på Samsung Wave den har 4 tommer mindre skjerm men har vel så gode spesefikk ++ og ikke minst en batteritid/skjerm som banker Desire sønder og sammen.

 

Er utrolig skeptisk til et OS utviklet av Samsung! 

 

Blir ikke imponert av å se denne videoen ihvertfall: http://gizmodo.com/5471907/samsung-wave-seems-like-a-very-bad-joke

 

Wow har du funnet en video med en stk telefon som har klikket? Du kan ikke hendvise til en stk video fra YouTube da det finnes drøssvis av både tester og videoer som roser den opp i skyene......

 

Trådstarter bare ta et google søk og les tester og se gjerne flere seriøse videoer på YouTube av Wave så tror jeg flertallet av positivitet vil tale for seg selv.

Lenke til kommentar

Med mitt bruk holder Desire-batteriet i ca. en og en halv dag. Helt greit synes jeg.

 

I tilfelle jeg ikke er i nærheten av en lader, så har jeg kjøpt en nødlader fra brando, og den fungerer helt utmerket. Ikke sterk nok til å lade den helt opp, men gir meg rundt en dag ekstra. Den har en micro-usb til å plugge rett inn i mobilen, og i tillegg en USB port til andre saker man kan lade over USB. :)

 

http://mobile.brando.com/usb-mobile-power-station-2-400mah-_p04969c0843d003.html

Lenke til kommentar

Desire er jo en tynn telefon fra før av, så det vil ikke overraske meg om det kommer større uoffisielle batterier med et større deksel etterhvert. For min del plager ikke batteriet meg, men det kommer sikkert en løsning. Vet at det finnes til Hero i allefall

Lenke til kommentar

Desire er jo en tynn telefon fra før av, så det vil ikke overraske meg om det kommer større uoffisielle batterier med et større deksel etterhvert. For min del plager ikke batteriet meg, men det kommer sikkert en løsning. Vet at det finnes til Hero i allefall

 

 

 

Nå etter et et par uker med Desire holder den mer en en dag og det holder for meg. Jeg lader hver natt.

Endret av osmano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...