Gå til innhold

Button mashing og turbo kontroller (PS3)


Anbefalte innlegg

Har en sykdom som gjør at nervesystemet er helt føkket. Som et resultat av dette er jeg rett og slett ikke rask nok med button mashingen.

 

Spilte gjennom GOW1 i collectors edition, mashingen der gikk på et vis, men er nå kommet til GOW2, jeg har rett og slett ikke sjangs til å klare L1+R1 mashingen.

 

Noen som har hatt samme problem selv, eller vet om en uoffisiell kontroller med turbo mode som kan være til hjelp her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har hatt samme problem selv, eller vet om en uoffisiell kontroller med turbo mode som kan være til hjelp her?

Dessverre ikke så egnet L1/R1, men et triks som hjelper veldig på høyrehåndsknappene er rett og slett å ta en teskei og gni den fram og tilbake over knappen som skal "mashes". Reddet meg for mye frustrasjon på siste delen av Mark I Sentinel kampen i X-Men Origins: Wolverine. :)

Lenke til kommentar

Om jeg skaffer en slik chip eller kjøper en turbo kontroller er forsåvidt det samme, problemet er at må trykke på L1 og R1 annenhver gang, og det er det jeg lurer på om vil fungere med en turbo kontroller eller om det kun fungerer når det er 1 knapp man skal trykke på fort mange ganger.

 

Et alternativ er jo en kontroller med en makro funksjon, hvis jeg kan programmere kontrolleren til å bruke både L1 og R1 når jeg trykker på en enkelt knapp ville det nok fungere. Noen som vet om en slik en?

 

Takk for svar sålangt :)

Endret av Obi-Wan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...