Gå til innhold

Kan man bruke UK Gamecube spill i Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PAL=Europa så det skal vel gå.

Skjønner ikke helt hva de mener med "Region PAL: Will play on UK GameCube only" da PAL er Europa..  :shrug:

 

Husker for MANGE år siden da faderen jobba på sjøen, fikk et TV spill som var kjøpt i England (Tennis), det ble kobla til RF-kontakten (eneste som fantes) og da ble bildet sh?

Men det skal vel ikke ha noe å si i dag, med SCART kontakt?

 

mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
Hei  

 

Jeg bestilte et Star Wars Bounty Hunter for Gamecube 6.6.2003.  

Dagen etterpå så jeg i detaljer om spillet at det stod: Region PAL: Will play on UK GameCube only  

Tror dere spillet virker på vår Gamecube?  

 

mvh  

Kjetil

 

Dersom du har en Gamecube som er kjøpt her i Norge, og spillet er kjøpt fra England vil ikke dette by på noen problemer. Går helt fint.

 

Dersom spillet var fra USA eller Japan ville ikke maskinen lastet spillet skikkelig, selv om dette kan løses med en boot disk.

 

Uansett, du vil ikke ha problemer med å spille spillet ditt.

Lenke til kommentar
Hei  

 

Jeg bestilte et Star Wars Bounty Hunter for Gamecube 6.6.2003.  

Dagen etterpå så jeg i detaljer om spillet at det stod: Region PAL: Will play on UK GameCube only  

Tror dere spillet virker på vår Gamecube?  

 

mvh  

Kjetil

 

Dersom du har en Gamecube som er kjøpt her i Norge, og spillet er kjøpt fra England vil ikke dette by på noen problemer. Går helt fint.

 

Dersom spillet var fra USA eller Japan ville ikke maskinen lastet spillet skikkelig, selv om dette kan løses med en boot disk.

 

Uansett, du vil ikke ha problemer med å spille spillet ditt.

 

Takk for det, nå har guttungen snart mast høl i huet på meg om hvor tid spillet kommer og da hadde det jo vært typisk at det ikke virka.

Takk til alle besvarte meldinger :)

 

mvh

kjetil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...