Gå til innhold

Gåen Vifte på Ati4870


Anbefalte innlegg

Hei jeg kjøpte et Club3D HD4870 11.08.2008

Nå de siste månedene har kulelageret i vifta gått. Når pc'en er av og jeg prøver å snurre viften rundt må den liksom over noen " hakk. " Den bråker vesentlig mer og trenger mere turtall for å holde kortet på ordinære tempraturer. Ikke uvanlig og se 90-100c idle på lavt turtall.

Spørsmålet er da er dette nok til at jeg kan reklamere på kortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror garantien er gått ut, men det er jo bare til å sende en mail til butikken (regner med du kjøpte fra nettbutikk) og skjekke. Hvis det ikke funker, kan du jo kjøpe ny kjøler fra Arctic Cooling. Jag kan nesten garantere deg at du blir 100% fornøyd med AC kjøler. De er musestille, kjøler kortene ned mye bedre enn referansekjølerne, og forlenger levetiden på skjermkortet.

Lenke til kommentar

Lykke til! :p Gjerne oppdater oss om hvordan det går. Har selv sendt mail til Netshop når jeg har fått defekte produkter og feil produkter, og de brukte over 2 uker på å svare på hvert brev(mail). Det gikk over 6 uker til sammen. Synes egentlig ikke de virket så veldig hyggelige heller dessverre, da de virket ganske hyggelige per telefon. Ikke uhyggelige, men ikke så spisielt hyggelige heller slik som Komplett er. :p

Endret av stianaarskaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...