Gå til innhold

Hvordan avbryte gull-medlemskapet?


Anbefalte innlegg

Har problemer med å finne ut hvor jeg avbryter gull-medlemskapet mitt.

 

Jeg har gått inn på "Min Konto" for å få finne ut om det er et sted hvor jeg kan avbryte fornyelsen. Men Microsoft har tydeligvis bestemt seg for å gjøre det vanskelig, slik at folk må "jobbe" for å finne ut av det.

 

Et alternativ er vel å fjerne betalingskortet mitt. Men da får jeg en haug av mail om at de ikke klarer å trekke meg for penger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://live.xbox.com/nb-NO/accounts/MyAccount.aspx

 

Gå inn der og trykk "slå av automatisk fornyelse av Xbox Live"

 

Trur da det skal fungere?

 

EDIT: Jepp, jeg hadde rett.

Guide her:

 

http://majornelson.com/archive/2009/07/29/how-to-turn-off-xbox-live-account-auto-renewal.aspx

Det er det som er problemet. Det fungerer ikke å trykke på "PÅ"-knappen.

 

(har prøvd både IE og Firefox)

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Det er det som er problemet. Det fungerer ikke å trykke på "PÅ"-knappen.

 

(har prøvd både IE og Firefox)

 

Mener jeg leste andre som nevnte dette og noe om at de har fjernet den muligheten. Ble tydeligvis for "enkelt" å avslutte gold da.

 

Er redd du er nødt til å ringe Microsoft og prate med en svenske :p

 

Men hvis du gjør det, gi en tilbakemelding her om du klarte å få de til å avslutte abonnementet på første forsøk. Har inntrykk av at de gjør ganske mye for å unngå at folk avslutter gold. At systemet er nede har jeg selv opplevd (samt hørt flere oppleve), pluss alle mulige kontrollspørsmål.

Endret av Keinu
Lenke til kommentar

Nå har jeg ordnet opp i det.

 

Jeg ringte kundeservice. Først måtte jeg gå igjennom mange menyvalg. Deretter kom "denne samtalen kan bli tatt opp"-talen. Bla bla

 

Når jeg først fikk summetonen gikk det raskt før jeg fikk en på tråden. Var ikke svensk denne gangen.

 

Jeg måtte oppgi diverse ting. Gamer-Tag, navn, e-mail, siste fire numrene på betalingskortet, adresse. Og til slutt grunn for avbrytelsen.

 

Jeg fortalte at jeg ikke klarte å avbryte medlemskapet på nettsiden. Og hun svarte med at man måtte ringe for å avbryte. (Det syns jeg er dårlig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...