Gå til innhold

Hvordan avbryte gull-medlemskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med å finne ut hvor jeg avbryter gull-medlemskapet mitt.

Jeg har gått inn på "Min Konto" for å få finne ut om det er et sted hvor jeg kan avbryte fornyelsen. Men Microsoft har tydeligvis bestemt seg for å gjøre det vanskelig, slik at folk må "jobbe" for å finne ut av det.

Et alternativ er vel å fjerne betalingskortet mitt. Men da får jeg en haug av mail om at de ikke klarer å trekke meg for penger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

https://live.xbox.com/nb-NO/accounts/MyAccount.aspx

Gå inn der og trykk "slå av automatisk fornyelse av Xbox Live"

Trur da det skal fungere?

EDIT: Jepp, jeg hadde rett.

Guide her:

http://majornelson.com/archive/2009/07/29/how-to-turn-off-xbox-live-account-auto-renewal.aspx

Det er det som er problemet. Det fungerer ikke å trykke på "PÅ"-knappen.

(har prøvd både IE og Firefox)

Endret av Nerowulf
Skrevet (endret)

Det er det som er problemet. Det fungerer ikke å trykke på "PÅ"-knappen.

(har prøvd både IE og Firefox)

Mener jeg leste andre som nevnte dette og noe om at de har fjernet den muligheten. Ble tydeligvis for "enkelt" å avslutte gold da.

Er redd du er nødt til å ringe Microsoft og prate med en svenske :p

Men hvis du gjør det, gi en tilbakemelding her om du klarte å få de til å avslutte abonnementet på første forsøk. Har inntrykk av at de gjør ganske mye for å unngå at folk avslutter gold. At systemet er nede har jeg selv opplevd (samt hørt flere oppleve), pluss alle mulige kontrollspørsmål.

Endret av Keinu
Skrevet

Nå har jeg ordnet opp i det.

Jeg ringte kundeservice. Først måtte jeg gå igjennom mange menyvalg. Deretter kom "denne samtalen kan bli tatt opp"-talen. Bla bla

Når jeg først fikk summetonen gikk det raskt før jeg fikk en på tråden. Var ikke svensk denne gangen.

Jeg måtte oppgi diverse ting. Gamer-Tag, navn, e-mail, siste fire numrene på betalingskortet, adresse. Og til slutt grunn for avbrytelsen.

Jeg fortalte at jeg ikke klarte å avbryte medlemskapet på nettsiden. Og hun svarte med at man måtte ringe for å avbryte. (Det syns jeg er dårlig).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...