Vetikkeheltjeg Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Hei, jeg har en Rieju RS2 Matrix 50cc moped og har på Hebo Titan Race effektannlegg. Problemet jeg har er att jeg får ikke turtallet helt opp, når jeg kommer på 7000 så dør sykklen ut på en måte, kommer ikke høyere opp uten att jeg holder inne choken. Det er sinnsykt irriterendes, betyr det att sykklen får for lite bensin? Skrudde den orginal for en stund siden, men tokk på igjen effektannlegget nå og er faktisk ikke sikker på om jeg har orginal dysa eller den jeg hadde før når det funket fint. Kan det være fordi effektannlegget har stått ute i ei garasje heile vinteren så det er kaldt, må jeg stille inn noe på forgasseren, eller skifte dyse? Har også ett problem der speedometeret mitt viser 0 hele tiden, hva kan det være? Endret 7. mai 2010 av XFXforce Lenke til kommentar
TOYW Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Heisann, setter du på effektanlegg så må du også bytte dyse fordi vist vist du ikke gjør dette kan den skjære seg fordi den får litt for lite bensin vist du har på effektanlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå