Quick Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Hei! Trenger en holdbar, stor og romslig PC-sekk til skolebruk. Den må ha plass til en 15,4" laptop, 3-4 skolebøker, drikkeflaske, matboks, ringperm, kalkulator, penal m.m. Den jeg har nå fulgte med fra HP, men da er det så vidt glidelåsene går igjen. Noen forslag? Mvh
thomit Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 (endret) Targus eller Targus eller Targus Disse ser ut som om de rommer en del. Endret 5. mai 2010 av thomit
thomit Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Det kan se sånn ut; jeg har ikke sett noen av disse med egne øyne - jeg fant dem i full fart siden jeg allikevel var på Multicom's sider og så på ting. Det finnes sikkert andre butikker/merker som har noe tilsvarende. Dessuten kan du jo se på sekker beregnet på 17-toms bærbare.
Spectre Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Denne er relativt romslig: http://www.jansport.com/js_product_detail.php?cid=2300&pid=TNN6E
Quick Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Skrevet 6. mai 2010 Den jeg har nå er vel beregnet for 14"-17" bærbare, men blir altfor liten. Regner med at det er resten av rommene som får den til å være altfor trang for skolebøker, ringperm osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå