SirHolberg Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 (endret) Heisann! Tenkte jeg skulle gi dere en liten notis på en ganske ny norsk teknologi nettside! Jeg har startet et prosjekt ved navn Med meg har jeg 5 andre personer. Vi skriver reviews av diverse spill, gadgets og andre teknologiske produkter. Vi gjør også såkalte "hands on" filmer av produkter. Vi har avtale med et par spillprodusenter, og jobber med å få flere samarbeidspartnere. Jeg håper dere vil ta en titt innom å se! Gjerne hver dag, for vi publiserer nytt hver dag! Mvh Sindre Holberg Sjefredaktør Endret 5. mai 2010 av Alastor
Kris Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Hvorfor er noe på norsk og noe på engelsk? Burde ikke alt være norsk hvis det er en norsk side?
SirHolberg Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Skrevet 5. mai 2010 Hei! Alt er på norsk, men hvis du tenker på selve sia og enkelte knapper; så er det fordi vi bruker en ferdig skrevet CSS, kun med enkelte forandringer Håper du likte siden, anyway! Sindre
Kris Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 (endret) "Posted byon May 5, 2010" "Read the rest of this entry »" "This entry was posted on May 5, 2010 at 16:19 and is filed under Spillanmeldelser. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site. " Osv. Hvorfor ikke gjøre det norskt? Endret 5. mai 2010 av Alastor
Kris Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Synes også dere bør fjerne den SnapShots-greia. Er bare plagsomt at den er der. Og alt er fortsatt engelsk.
SirHolberg Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Skrevet 5. mai 2010 Skal se på det med snapshot. Men alt er på norsk hos meg her gitt, er du sikker?
Psy Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Blandet norsk/engelsk her. Står f.eks "Leave a comment" og "posted by".
Kris Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 (endret) "Posted by den mai 5, 2010" "Publisert i Gadgets, Hands on: | Leave a Comment »" Mangler fortsatt noe. Endret 5. mai 2010 av Alastor
SirHolberg Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Skrevet 5. mai 2010 Jaja, nok om den saken. Skal se på det Håper folk finner siden interesant! Vi snakker pr. i dag med 4 nye produsenter om samarbeid, så stay tuned!
Kris Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Hva gjør egentlig siden deres bedre enn alle andre nettsider? Det finnes jo mange tusen sider om akkurat det samme.
SirHolberg Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Skrevet 5. mai 2010 (endret) Nei si det du..Kan sette opp de viktigste punktene. -Skrevet på norsk -Skrevet av gamere og folk som driver med dette -Close to source(produkt feeding direkte fra produsent) ---Vi skal holde ut et stund og gjøre oss mer kjent, i motsetting til de fleste som "legger opp" etter dager/uker. Men som sagt, nok om slikt! Håper noen liker det de ser på siden vår, for det ligger en del arbeid bak Sindre Endret 5. mai 2010 av Alastor
Kris Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Det finnes jo mange andre norsk sider som det? Gamer.no for eksempel.
SirHolberg Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Skrevet 5. mai 2010 Joda, jeg vet. Men værsåsnill, back to topic Vi har ihvertfall hatt en god økning i trafikken idag, det er sikkert! What to come: Ti beste iphone apps-Apple Magic Mouse-HTC Cradle og HTC Desire!
Frank James Lampard jr. Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 (endret) Og hva med de beste Android app'sa? Er starta å bli dritt lei Apple og iPhone nå... edit: FÅ VEKK SNAPSHOT!§ edit: Kontaktskjema er et stor pluss Endret 5. mai 2010 av Frank James Lampard jr.
Alastor Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 -snip- Beklager SirHolberg, men diskusjon.no er ikke stedet å bruke dersom du skal reklamere for ditt nye nettsted. Antar dette ikke er gjort i ond tro, men vi må følge retningslinjene her - som sier at man ikke har anledning til å reklamere for sitt eget nettsted på denne måten. Tråden stenges, linker til nettstedet er fjernet. Send meg gjerne en PM om det skulle være noe.
Anbefalte innlegg