Topguy Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 (endret) Som tittelen sier, jeg lurer på om det er noen som bruker gampad som joystick for chopper og UAV i Bad Company 2 for PC? Jeg har lyst til å vite om det kan fungere før jeg prøver å grave frem noe slikt eller joysticken. Endret 5. mai 2010 av Topguy
Merko Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 (endret) Som tittelen sier, jeg lurer på om det er noen som bruker gampad som joystick for chopper og UAV i Bad Company 2 for PC? Jeg har lyst til å vite om det kan fungere før jeg prøver å grave frem noe slikt eller joysticken. Mtp det er joystick instillinger i Options, så funker iallefall joystick til UAV\Helikopter. Om man kan bruke gamepad er uviss. Burde vel nesten gå.. Edit: googla litt, ser ut som ikke de har lagt til støtte for "360 kontroller" til PC versjonen. Regner med det går under gamepads. Endret 5. mai 2010 av Merko.
Tj-nome Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Kan bekrefte at Joystick fungere heilt konge i BC2. Håper at patch neste veke vill gjøre bevegelsen på chopper endå bedre. Angånde Gamepad veit eg ikkje om det fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå