Gå til innhold

[Løst] Blacker ut under multiplay


Anbefalte innlegg

Hey.

Har kjøpt og installert battlefield, hadde en del problemer med å installere, men fikk det til etter en stund. Men det problemet jeg har nå er at når jeg prøver å spille via internett så går det en 2 minutter eller liknende også blir skjermen svart og lukker seg, hva skal jeg gjøre? Har sjekket drivere for skjermkortet og det EA sier på hjemmesiden sin. Jeg orker ikke å ringe dem igjen, brukte rundt 50 kroner forrige gang fordi de slappe folka der aldri svarer. Men uansett, setter pris på alle svar på tråden min.

 

Forresten, har spilt singleplayer uten problemer og dataen min møter alle kravene, den er helt ny ;).

 

Gruckie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde hjulpet om du kom med litt informasjon om PCen din.

feks CPU, Minne, Skjermkort, operativsystem osv.

 

Kjører du vifta på skjermkortet automatisk viftehastighet? Da kan det godt være at skjermkortet går varmt og slår seg selv av sånn at det ikke skal ta skade.

Lenke til kommentar

går maskinenen fortsatt etter at skjermen er svart?

Maskinen går ja, det er bare spillet som lukker seg. Jeg har 4 gb RAM, XFX Radeon 5850 (skjermkort), 2,5 GB Quad prossesor, Silver Power SP-SS650 650W (Strømforsyning), Gigabyte GA-P55-USB3, P55, Socket-1156 4xDDR (Hovedkort),Samsung SpinPoint F1 640GB SATA2 16MB 7200RPM (Harddisk) og windows 7.

 

Håper noen kan hjelpe meg=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...