Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny bærbar til gaming


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke skal spille så er den maskinen er flott valg. Det skjermkortet som sitter i den HP'n er ikke brukbart til nye titler.

 

Jeg skal finne noen reelle alternativer til deg iløpet av den neste halvtimen.

Okey, høres bra ut! Tråden endte på feil kategori men. :)

Lenke til kommentar

Ett enda kraftigere alternativ er denne modellen fra MSI som desverre er helt umulig og oppdrive. MSI GX740 065NE - Core i5 430M / 2.26 GHz - RAM 4 GB - HDD 500 GB - DVD±RW / DVD-RAM - Radeon HD 5870 - Gigabit Ethernet - WLAN : Bluetooth, 802.11 a/b/g/n - Windows 7 Home Premium 64-bit - 17" Bredskjerm TFT 1680 x 1050 ( WSXGA+ ) blendende glans - kamera - børstet metallsvartrødt Den har det beste skjermkortet som er på markedet idag og er ett monster av en spillmaskin, kun overgått av maskiner med doble grafikkort.

Lenke til kommentar

Den kan godt brukes til nye titler ja. Ytelsen på GTS 250M er omtrent lik(litt lavere)ett HD 5650. Begge disse kortene yter dog endel dårligere enn ett HD 5850 som sitter i den Aceren jeg linket til i en av de forrige postene.

 

Okey, tenkte jeg skulle bestille i morgen. Hvilken ville du gått for? I og med at du sier MSI'n du linka er vanskelig å få tak i.

Endret av cromen
Lenke til kommentar

Jeg heller nok til Aceren, bakdelen for meg er at den er enorm. 18" er massivt, men det er ikke jeg som skal ha den så det betyr jo lite.

 

Bryr meg ikke særlig om hvor stor den er, men er det fint tastatur til å spille med da? :p

Virker litt sånn lett å bomme på knappene, menmen.. kan kanskje leve med det :p

Lenke til kommentar

Det jeg kan si er at MSI har slappe tastatur og at Fn knappen sitter til venstre for Ctrl knappen, noe som de fleste synes er ekstremt irriterende.

Tror nok at Aceren har ett atskillig bedre tastatur, jeg lurer egentlig litt på om kvaliteten generelt er endel bedre på Acer enn MSI og. Men jeg har ikke noe belegg for å påstå dette, det er bare ett inntrykk jeg sitter igjen med etter å ha lest endel brukererfaringer og kikka på endel reviews.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...