Gå til innhold

Asus Xonar HDAV1.3 VS Auzentech Auzen X-Fi HomeTheater HD [Løst]


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle skaffe ett sikkelig lydkort og slutte å bruke det intigrerte. Disse to støtter jo da True HD etc etc. Begge har hdmi inn og ut og er hdmi 1.3 kompatible.

 

Har sjekket ut litt reviews å videos av dem, men er vanskelig å velge. For begge for mye positivt nevnt om dem. Men så virker det som dem får omtrendt like mye negativt sagt om seg.

 

Auzentech sit virker som det har noe buggs, som det ikke vil skru seg på og er meget varmt. Og Asus sitt får kommentarer om att ett slikt går mann ikke tilbake til. Så har kortene driver problemer og. Trodde dette gjaldt skjermkorta for det messte :tease:

 

Hadde hjolpet om det er noen her som har noen erfaringer med disse..

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har ett lite problem da med Auzentech Auzen X-Fi HomeTheater HD. Har lyd ut fra headset pluggen men ingen fra hdmi.

 

Har bare installert lyd drivere som er 4,5. Win 7 64bit. Har en Onkyo 906

Er det nødvendig å installere ett 3rd program for att det skal bli sendt ut via hdmi?? Eller er det noe med att forsterkeren ikke er støttet eller noe

Lenke til kommentar

Har fått det til å fungere nå. Måtte ha video inn signal, for hdmi signalet blir akktivert via video. Ikke nok med bare lyd. Flyttet kortet fra den øverste slotten til den første pci-e slotten, tror att det ikke var helt akktivert på den første slotten. Eller så såg jeg bare ikke det lyse som er på kortet.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...