Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nivåregulering på 1993 modell mercedes 220 TE


Anbefalte innlegg

Hei. Har en mercedes 220 TE - 1993 modell. Idag gikk det hull på røret fra nivåreguleringspumpa til støtdemperen Høyre bak. Denne regulerer høyden på bilen etter hvor mye last man har.

 

Tok et bilde av skaden. Har ikke så mye peiling på dette, men er det noen som vet prisen for å skifte dette røret. Skaden er ca 30 cm fra støtdemperen. Er det et langt rørstrekk som på byttes ut?

 

Kan ikke si at jeg merket at den gikk istykker. Har skjedd iløpet av en kjøretur på ca 3 mil.

Etter hva jeg kan se så har all oljen rent ut iløpet av ca 4 timer. Merket ikke noe spesielt med fjæringen på bilen da jeg kjørte, men etter at bilen hadde stått ca 2 timer hjemme på tunet så var den veldig segen i fjæringa. Har ikke prøvd å kjøre med bilen etterpå. Regner med at det ikke er bra da pumpa er drevet av samme reim som dynamo osv og kanskje vil svi seg uten olja.

 

Noen som har vært borti samme problem som, har en ide om hva dette vil koste og fikse. Bilen er jo gammel, men er i god stand ellers, med nye bremserør rundt hele, nye hjullagere og nettopp ny dynamo.

Motoren går som ei klokke (km.stand 285000)

 

Takknemlig for svar :)

post-37426-1272573305,6028_thumb.jpg

Endret av underground
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...