Gå til innhold

ny spotify oppdaterings problem!


Anbefalte innlegg

Hei, har hatt og brukt spotify lenge og nå har det kommet en ny verson. Spotify.com er blokkert på hjemme nettverket mitt så får ikke lastet ned den nye, når jeg logger på står det "spotify was unable to auto update. Please click download to get the latest installer and reinstall. Please check your user details are correct: Log out and log in to spotify again. (error code 501)

 

Har lastet ned fra cnet og da kommer det samme, når jeg prøver proxy får jeg ikke lastet ned siden det er ikke tilgjengelig i utlandet :S

 

Hjeeeeeeelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har uac deaktivert så har ingen betydning ville jeg tro. Jeg får ikke vekk blokkeringen da jeg ikke husker passordet til ruteren.

Men er det ikke en mulighet for proxy i spotify? mener å huske noe sånt, fint om noen har ip addresse til en pålitelig proxy. Får faktisk ikke hørt på musikk når jeg plutselig står som offline modus.

Lenke til kommentar

har uac deaktivert så har ingen betydning ville jeg tro. Jeg får ikke vekk blokkeringen da jeg ikke husker passordet til ruteren.

Men er det ikke en mulighet for proxy i spotify? mener å huske noe sånt, fint om noen har ip addresse til en pålitelig proxy. Får faktisk ikke hørt på musikk når jeg plutselig står som offline modus.

 

Som Tj-nome sier; prøve å reset ruteren. Proxyinnstillingene i Spotify får du først tilgang til etter at du har logget inn, og disse finner du under Edit/ Preferences. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...