Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ringer i lakken etter bruk av poleringsmaskin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3m har ett produkt for å ta sånne ringer etter poleringsmaskiner, men ikke om jeg greier å huske hva det heter. Har allefall mørk blå tropp på flasken. Tror den hadde noe med swirls i navnet.. Finn noen som forhandler 3m så vet nokk de hva den heter. Er vel den som er siste steget i 3m sin serie av poleringsmiddel.

Lenke til kommentar

Dersom det er en roterende polermaskin bruker du helt feil produkter.. 3-stegsserien til Meguiar's er laget for hånd, eventuelt DA-maskin.

Hva slags poleringsmaskin er det du har? Merke/modell?

 

3m har ett produkt for å ta sånne ringer etter poleringsmaskiner, men ikke om jeg greier å huske hva det heter. Har allefall mørk blå tropp på flasken. Tror den hadde noe med swirls i navnet.. Finn noen som forhandler 3m så vet nokk de hva den heter. Er vel den som er siste steget i 3m sin serie av poleringsmiddel.

 

Du tenker på 3M Ultrafina SE :)

Perfect-It-serien er de tre produktene:

Fast Cut Plus (grønn kork, og grønn pad)

Extra Fine Compound (gul kork, og gul eller orange pad)

Ultrafina SE (blå kork, blå pad)

 

Jeg selger mye av disse ;)

Lenke til kommentar

Du tenker på 3M Ultrafina SE :)

Perfect-It-serien er de tre produktene:

Fast Cut Plus (grønn kork, og grønn pad)

Extra Fine Compound (gul kork, og gul eller orange pad)

Ultrafina SE (blå kork, blå pad)

 

Jeg selger mye av disse ;)

 

 

Ti poeng til deg!

Bruker disse på jobben, og vi er iallefall veldig fornøyd. Brukte Forecla tidligere og syns 3m sin fungerer mye bedre! Ikke for å hijack'e tråden til Castman, men Kazzper. Har du noen "guide" til hvordan disse 3m produktene brukes best, hvordan som fungerer best i hvilke situasjoner. Som billakkerer er det jo litt ett nederlag vist poleringsutstyret må frem (tyder jo på sig eller tørrsprøytning), men det skjer jo desverre enkelte ganger og vet at dette er noe jeg burde lært meg mer om! Fint vist du eventuelt bare kunne skrive meg en liten tekst om hvert av produktene på PM :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...