Gå til innhold

Gyldig dokumentasjon for bruttoinntekt per måned? (Renteutsettelse på studielån)


WD-

Anbefalte innlegg

Driver og søker om renteutsettelse på studielånet mitt, og ifølge søknaden må jeg levere dokumentasjon på bruttoinntekten min per måned i søknadsperiodene før 01.01.2008. Nå har jeg ikke alle lønnsslipper og slikt fra den tiden, så hvor kan jeg få skaffet den dokumentasjonen? Har lett gjennom brev og sånt på altinn.no, men finner bare brev om skatteoppgjør, som riktignok inneholder inntekten for hele året, men ikke per måned... Hva regnes egentlig som gyldig dokumentasjon? Må jeg ta kontakt med NAV og Husbanken og sånt og be om dokumentasjon på ytelser for hver måned? Hjelp vil bli satt pris på. :)

Endret av WD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vært i kontakt med lånekassen ang. dette, og de mente det holdt med dokumentasjon som bekreftet (alle) arbeidsforhold og stillingsprosent, i mitt tilfelle attestene jeg fikk da arbeidsforholdet opphørte. Ligningen sitter de jo på uansett.

Jeg fant uansett ut at det ikke var verdt strevet med all dokumentasjonen, og at i mitt tilfelle ikke var så mye å hente på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...