Gå til innhold

- - -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bare gode erfaringer med Asos.com. Størrelsene er veldig like i Norge, muligens litt større. Jeg fikk varene 3 dager til 1 uke etter at jeg bestilte :) En gang tok det lang tid før jeg fikk klærna jeg bestile, så jeg sendte mail. Fikk svar etter 30 min og fikk beskjed om at jeg fikk avslag og en ekstra kjole, så dette får de stor pluss av meg :)

 

Basert på mine erfaringer, venners erfaringer vil jeg si at du trygt kan bestille der :) Frakter er bare 40-50 kr, så det er billig!

Lenke til kommentar

Jeg bestilte 3 par sko og 4 par kles plagg en gang. Alt kom kjapt og fint. Eneste problemet var at idiotene på Asos hadde pakket skoene og klærne i to separate pakker, derfor ble det 1/3 mer toll på varene altså fra en toll som skulle vært rundt 650-720 til 1000. Den svei. Da jeg ringte tollen (scancargo, om jeg ikke husker feil) og jeg forklarte problemet spurte dama med en gang om det var Asos jeg refererte til, de er tydelig vis en versting på området. Anyways,så lenge du ikke bestiller BÅDE sko og kler burde det gå bra (du kan eventuelt be de om å sende det i en pakke) men regn med og få en saftig toll etterpå.

 

Angående størrelser varierer det veldig fra merke til merke. Prøv å finne det samme merket i en norsk butikk og prøv på før du bestiller. Asos sitt eget merke er ganske likt det du finner i Norge, blazere er litt vie. Ellers kan du peile deg inn på at Amerikanske merker ofte er litt større enn europeiske merker, spess når det kommer til store størrelser (fks. Tommy Hilfiger!!)

 

Mitt tips er å prøve å finne det du vill ha i norske butikker evt. nettbutikker, hvis ikke go ahed:D

Endret av zaler
Lenke til kommentar

Har bestilt både sko og klær samtidig opptil fleire gongar, og har aldri hatt problemer med at det har kome i meir enn ein pakke. Saftig toll spørs vel på kva du kjøper og kor dyrt det er, men du må sjølvsagt legge på 25%moms og sånn, i tillegg til minimum eit forenkla tollgebyr. Asos skal vel vere ganske greie på å betale tilbake engelsk moms om ein tar kontakt med dei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...