Gå til innhold

HJELP,hva skal jeg gjøre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

brukte adware 6.0 for å fjerne spyware......den fant filer,jeg slettet..over 4 omganger... nå får jeg melding om at wscok32.dll er skadet eller ugyldig???? hva FA**? endten reinstall windows (yeah right mr.)eller erstatt filen...MEN jeg kan ikke accesse mapper eller starte programmer lengre....så gjennopretting er ikke mulig(kan det gjøres i nødmodus???)

kan jeg ta filen fra labtop og bruke denne i stasjonære maskinen, ved å overføre den i nødmodus og restarte, eller gjør det det verre?

kan ikke miste infoen på harddisk c: hva skal jeg gjøre?? :roll:

trodde adware 6.0 bare fjernet spyware??..skal ALDRI bruke dritten !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brenn det du trenger, og formater harddisken !!

Hele, denne forum blir vel stengt i nærmeste fremtid tenker jeg.

Skrevet

Sikker på at det er wscok32.dll og ikkje wsock32.dll? Wsock32.dll kan du laste ned her. Har du Win XP skal denne fila kopierast inn i mappene c:windowssystem32 og c:windowssystem32dllcache. Har du Win 2k skal det holde å kopiere den inn i mappa c:winntsystem32.

Håpar at det var denne fila du mangla, for den wscok32.dll fila har ikkje eg på mi maskin i allefall.... :o

Skrevet

takk for svarene!!! opprettet systemet i nødmodus...når jeg restartet..fikk jeg ingen feilmeldinger, eller manglende funksjoner:-)Bra å vite at wsock32.dll, også kan lastes ned og legges i system mappa,uten å tenke på om det er feil versjon eller ikke....alt funker bra igjen tror jeg.

bruker WIN ME på tower maskinen...glemte å nevne Operativsystem,men har endel info her å legge i bakhodet..om jeg skulle finne på og bruke adware igjen.....

Skrevet
Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

så lærte du noe i dag og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...