forb Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 jeg har nettop fått overført gta san andreas ved hjelp av minnebrikke av en kamerat, men før spillet rekker å starte skikkelig, klikker det. noen tips om hvordan det kan fikses? det virker for han. ( samme pc)
Tj-nome Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 (endret) Hei, trulig fordi du ikkje har orginale installations DVD-en. Har ikkje all informasjon blitt lagret som er nøvendig får at spille skal fungere Uansett kan eg hjelpe seg svært lite siden spille ikkje er orginalt (piratkopiert) som strider med forum reglene. Endret 24. april 2010 av Tj-nome
Alastor Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Hei, trulig fordi du ikkje har orginale installations DVD-en. Har ikkje all informasjon blitt lagret som er nøvendig får at spille skal fungere Uansett kan eg hjelpe seg svært lite siden spille ikkje er orginalt (piratkopiert) som strider med forum reglene. Du må kjøpe deg spillet trådstarter - å kopiere det av en venn vil ikke få dette til å virke. Kjøp spillet og installer. Tråden stenges, da hjelp til dette her vil være hjelp til piratkopiering.
Anbefalte innlegg