Gå til innhold

Vanntett fotoveske til fjell- og jaktturer


Anbefalte innlegg

Kunne vel spesifisert det i emnetittelen, men er ute etter en fotoveske som jeg kan ha på brystet eller fremme på kroppen så den er lett tilgjengelig.

 

Går en god del i fjellet(7++ dagers turer) og savner rett og slett en "pose" fremfor meg som jeg raskt kan dra kameraet ut i fra. Har en tung og svær ryggsekk på ryggen, og er lei av å ta den av og på for å finne kameraet og det lager unødvendig med lyd. Og det funker ikke å ha kameraet rundt halsen når det begynner å regne(derfor vanntett veske).

 

Problemet, tror jeg, er å finne en fotoveske som er stor nok til å ta ett kamera hus med tele-objektiv på. Og liten nok til å unngå plassen til alt det dilldallet av objektiver og batterilader og ledninger og stativ og filtre og pussesaker osv som noen mener bør være med(det kan jeg presse ned i sekken).

 

Takker for alle svar på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Perfekt! Hvordan er den festet? Rundt halsen?

Vanguard Bagen jeg har henger over skulderen, men kan også festes i belte eller på sekk. Lowepro Topload Zoom AW kan festes med sele på brystet

 

18-2053-IMG3.jpeg

Use the Topload Zoom Chest Harness for rock-solid stability, even in extreme conditions and demanding sports. (Optional Topload Zoom Chest Harness shown)

Lenke til kommentar

Ortlieb er helt vanntett, beskytter svært godt mot støt og har GOD funksjonalitet. Med bæresystem er det en drøm å bære på brytstet, se http://www.fresk.no/...bager-55c1.html

 

Sikler litt på den største ja,burde være perfekt i våte miljøer.

Eneste som holder igjen litt er høyden på 18cm,blir problemer med 70-200 umontert 22cm lang,men kan legge den på tvers i bunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...